Har ikke gått opp for meg...

Mamma-03-06-13-17

Forumet er livet
...at jeg faktisk er gravid :-o er 19+1 i dag og har gjennom hele svangerskapet venta på at det skal gå galt. Hadde 2 aborter i vinter. Har sett sprell levende baby på UL 4 ganger og alt er bra. Tror det blir mer virkelig nå som magen omsider popper frem ;-)

Akkurat sånn har jeg det også :joyful: Gleder meg til magen kommer skikkelig og jeg begynner å kjenne liv. Da kanskje jeg begynner å tro på dette. Har selv vært på ul 3 ganger og sett at det faktisk er noe der inne :p

Det har ikke gått opp for meg heller enda. 18+2 idag. Magen har ikke fått noe form enda, ser mer ut som om jeg har trykket i meg åtte grandiosa enn at jeg er gravid haha. Det vil nok gå mer opp for meg når magen blir mer gravid mage og vi får se babyen på Onsdag på OUL :)

Akkurat samme her.. Hadde en MA i november og har hele tiden distansert meg fra graviditeten i redsel for at det skal gå galt igjen. 17 uker i dag!

Blir så glad på deres vegne, gratulerer, endelig satt spiren! Vanskelig å sette seg inn i situasjonen deres for oss der alt har gått på skinner. Ønsker dere lykke til videre :D

Her venter jeg spent på noen spark, 18+3 i dag, men med morkaka på fremsiden nå jeg kanskje vente litt til ;)

Blir så glad på deres vegne, gratulerer, endelig satt spiren! Vanskelig å sette seg inn i situasjonen deres for oss der alt har gått på skinner. Ønsker dere lykke til videre :D

Her venter jeg spent på noen spark, 18+3 i dag, men med morkaka på fremsiden nå jeg kanskje vente litt til ;)

...at jeg faktisk er gravid :-o er 19+1 i dag og har gjennom hele svangerskapet venta på at det skal gå galt. Hadde 2 aborter i vinter. Har sett sprell levende baby på UL 4 ganger og alt er bra. Tror det blir mer virkelig nå som magen omsider popper frem ;-)
Kjenner meg veldig igjen! Blir ikke helt virkelig liksom:O

Da magen ble mer tydelig og andre oppdager det så er det mer virkelig :)
At folk ser på meg at jeg er gravid og ikke har lagt på meg betyr mye.

Nå som jeg kjenner liv jevnlig så blir det mer at.. Jo, det er faktisk en liten person inni meg som vi skal hilse på i Februar :)

Da magen ble mer tydelig og andre oppdager det så er det mer virkelig :)
At folk ser på meg at jeg er gravid og ikke har lagt på meg betyr mye.

Nå som jeg kjenner liv jevnlig så blir det mer at.. Jo, det er faktisk en liten person inni meg som vi skal hilse på i Februar :)

Back
Topp