Har hodet festet seg?

Her har hun ikke festet seg, jeg har heller ingen forventninger til hvordan det blir. Tror det er sjeldent hun ligger med hodet ned, for jeg kjenner ingen spark høyt oppe. Hun ligger for deg meste på tvers ennå. Sikkert fortsatt greit med plass i magehuset.
 
Hvordan merker man at de fester seg? o_O

Er ikke alle som klarer å kjenne det selv, men jordmor kjenner etter dette på kontroller når det nærmer seg [emoji4]
Men har man bekkenløsning, så skal det visstnok hjelpe litt at hodet fester seg
 
Er ikke alle som klarer å kjenne det selv, men jordmor kjenner etter dette på kontroller når det nærmer seg [emoji4]
Men har man bekkenløsning, så skal det visstnok hjelpe litt at hodet fester seg

Åja! Det er vel litt tidlig for meg enda, siden jeg har termin helt i slutten av oktober. Det skjer vel, forhåpentligvis, med oss alle etterhvert :D
 
Ikke kun hos førstegangs de fester seg, men ofte fester de seg ikke hos flergangs :) Min første festet seg i uke 32, andre festet seg vel i 36-37 hvis jeg ikke husker feil. Det var i hvertfall mye nærmere fødsel enn første, men fortsatt tidlig - da særlig med tanke på at det var nummer to

Ok, han jeg var på 3D hos på kvinneklinikken sa det til meg. At hos førstegangs fester de seg uker før fødselen mens andre eller flergangsfødende fester ikke babyen seg før deg dagen man skal føde. De ligger bare i den stillingen med hode ned uten at de fester seg. Og fester seg dagen vi skal føde. Han sa at hun ligger nå med hodet ned og vil nok ikke endre stilling frem til fødselen.
 
Åja! Det er vel litt tidlig for meg enda, siden jeg har termin helt i slutten av oktober. Det skjer vel, forhåpentligvis, med oss alle etterhvert :D

Hos meg så festet faktisk aldri hodet seg, vannet hadde gått men hun ville fortsatt ikke ned i bekkenet [emoji28] denne gangen skal jeg settes i gang et par uker før termin så forventer ikke at hodet fester seg denne gangen heller
 
Uke 32+6 og hodet har ikke festet seg, men han har lagt hodet langt ned i bekkenet, så kjenner mye på nedpress for tiden. Ikke spesielt behagelig [emoji14]
 
Ok, han jeg var på 3D hos på kvinneklinikken sa det til meg. At hos førstegangs fester de seg uker før fødselen mens andre eller flergangsfødende fester ikke babyen seg før deg dagen man skal føde. De ligger bare i den stillingen med hode ned uten at de fester seg. Og fester seg dagen vi skal føde. Han sa at hun ligger nå med hodet ned og vil nok ikke endre stilling frem til fødselen.
Da er det forskjellige meninger ute og går om temaet da :) Jeg skal ikke være bastant på det ene eller andre, jeg forhlder emg bare til det jormødrene jeg har gått til har sagt, sånn du forholder deg til det du har blitt fortalt, hehe :)
Ut kommer babyene til slutt likevel, festet eller ikke festet :D
 
Hos meg så festet faktisk aldri hodet seg, vannet hadde gått men hun ville fortsatt ikke ned i bekkenet [emoji28] denne gangen skal jeg settes i gang et par uker før termin så forventer ikke at hodet fester seg denne gangen heller

Ånei, der kan du se, jeg har null peiling på dette, haha :hilarious:
 
Var inne på kontroll hos jm i dag, hodet var nedover men ikke festet.
 
32+4 i dag. Var på sjekk i går, og hodet ligger fint nedover, men har ikke festet seg. Legen mente at det ikke var så viktig da han nå ligger riktig vei og hodet godt ned, så skulle det veldig mye til at han ville få hodet ut av den gropen han har puttet seg i :P
 
Tverrleie i dag igjen!
 
Back
Topp