har hatt en herlig dag...

kek85

Elsker forumet
har bare hatt en helt fantastisk herlig dag.. har altså bursdag idag.. og eg liker egentlig ikke tanken på å bli et år eldre.. syns det e noe dritt..
men så ble dagen min bare fantastisk allikavel.. begynte med at emilie sov helt til åtte.. hun pleier å stå opp halv seks..!
så lå der gave fra samboer på frokostbordet og verdens nydeligste kort. så kom samboer tidelig hjem med roser og greier.. så var det avgårde på grete roede og jaggu meg hadde jeg ikke gått ned 500g til.. jippi!! og når jeg kom hjem så hadde samboer ordnet med deilig middag og nå sitter jeg her med en stooor skål med dream is med brownies og karamell.. og så er det jo attpåtil jente kveld på tv.. hi, hi.. beste bursdagen ever!!

åååå Gratulere med dagen!![:D][:D]
Høres ut som en fiiiiin dag ja!! Det er bra for bursdager skal være BEST! hihi...... kos deg videre da!! mmMMmm dream is..hørtes godt ut!!

syns alle andre sine bursdager er kos.. men ikke min egen.. bare stress!! derfor det var deilig med en rolig dag med mine kjære!!

Gratulerer med dagen da! [:D]
Flott at du har hatt det fint. [:)]

ORIGINAL: Berit_

åååå Gratulere med dagen!![:D][:D]
Høres ut som en fiiiiin dag ja!! Det er bra for bursdager skal være BEST! hihi...... kos deg videre da!! mmMMmm dream is..hørtes godt ut!!

Hørtes ut som du har hatt en fantastisk bra dag![:D][:D] Og gratulerer så mye med dagen![:)] Kjente jeg ble "litt" fristet av is med tilbehør[8D][8D]

ORIGINAL: Prins.M

GRATULERER MED DAGEN DA [:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D]

Bra du har hatt en bra dag, bursdag er jo så koooos!!

Høres ut som ein koselig bursdag[:D]

ORIGINAL: Lykkelig_nr1

Hørtes ut som du har hatt en fantastisk bra dag![:D][:D] Og gratulerer så mye med dagen![:)] Kjente jeg ble "litt" fristet av is med tilbehør[8D][8D]

det var sinnsykt godt med is altså... friste, friste...!!! har ikke spist sukker på 8 uker så gjett om det var digg...!!!

Back
Topp