Har hadde det....

Devilina

Gift med forumet
Høsthjerter 2017
vært koselig å havnet igjen.
Juli er en knall fin måned, men spørs på ICSI forsøk og når sykehuset har tid :)
 
Ja! Jeg henger meg på den tanken! Er så babysyk at det ligner ingenting... Men er dårlig på telling og sånt, når bør man smelles på tjukken for å havne i juli/august 2012?
 
Guldehinn skrev:
Ja! Jeg henger meg på den tanken! Er så babysyk at det ligner ingenting... Men er dårlig på telling og sånt, når bør man smelles på tjukken for å havne i juli/august 2012?


 oktober :)
 

Er eg litt småtullete som sitter med kalenderen og rekner ut når det kan bli baby neste gang haha?

Vi prøver aktiv fom oktober i år, klaffer det med EN gang som sist.. da blir terminen ca 28 Juli.emoticon


åååwww nusse og lukte på en helt fersk baby ..emoticon


 
Her har vi også lyst til å havne;) juli virker som en fin måned å få barn på:)
 


Guldehinn skrev:
Ja! Jeg henger meg på den tanken! Er så babysyk at det ligner ingenting... Men er dårlig på telling og sånt, når bør man smelles på tjukken for å havne i juli/august 2012?



tja... sånn rundt 5 nov :P Hehe. Sofian er født dagen før termin og jeg tror han var unnfanget sånn rundt 5.nov.

Jeg vil også inn her forresten :)

Duu... er du hun TW-dama ?  ;)
 
Hadde store planer om å havne på dette forumet, etter ICSI til høsten.
Så smalt det på hjemmebane, og jeg havnet på mars 2012 :) :) :)
 
håper på å havne her <3
 
Nå er jeg og mannen klare for snart å begynne igjen også..hadde vært koselig å havnet her inne :) ....eller august eller september forumet - spørs når spira sitter. Fra før har vi en godgutt på snart to år :)
 
Satser vel på å havne her vi også Men tør ikke begynne å prøve riktig ennå, men fra september/oktober av tenker jeg vi prøver
 
Hei jenter.... her skal d også prøves i oktober/november.. Håper den sitter:)

Å håper på å se dere igjen med spirer i magen på juli/august forumene:)
 
Slenger meg på her:P   Jammen godt å se man ikke er alene om og satse på en juli babiiis;))

Så er nok bare og teste og "kose" hehe:P
 
Har  eggløsning og prøver aktivt fom 1 uka i oktober, så det er sjangs for at eg havne her ... i tilfelle blir terminen ca 22 Juli

*hilser litt på dokke emoticon
 
Siden det ikke ble en junibaby på oss, så vil jeg også inn her! *hååper*
 
Ingen junibaby her heller, tante rød har akkuart kommet på besøk. Nå krysser vi fingrene for en julibaby :-)

Lykke til damer! :-)
 
Heisann :) Jeg er helt ny her på babyverden. Jeg også håper på å komme inn enten her eller i August :) 
 
Vi bestemte oss for å kaste oss ut i det litt før enn planlgat så da havner jeg kanskj her =)
 
Håper også å være med her. Var med i Mai-forumet, men mista dessverre fem uker på vei. Så neste sjans er juli, spennende!
 
Back
Topp