Har hørt hjertelyden <3

Eina

Flørter med forumet
Oktoberlykke 2019
Jeg klarte ikke holde meg og bestilte meg en Doppler!

Har omtrent ikke noen symptom lenger, så har ikke følt meg gravid de siste to ukene. Jeg er 12 +3 i følge mine beregninger (termin 30 Jan) og 13 +3 i følge legen (termin 23 Jan) - ømme bryst, luktesans og uvel følelse forsvant uke 10!

Nå har vi fortalt det til nærmeste slekt, og det har begynt å spre seg til i fjernere slektninger. Har hatt litt panikk når jeg da samtidig ikke har følt meg gravid. Men i dag kom altså doppleren i posten!

Gikk på youtube og søkte opp instruksjonsvideo på hvordan man bør gå frem for å finne hjertelyd når man er 12 uker på vei, og jaggu... Etter å kun ha funnet min egen hjertelyd noen ganger - raske, mumlende hjerteslag langt der nede. Helt utrolig!

På TUL uke 7 fikk vi se hjertet som fliket, men vi hørte det ikke. Nå har jeg hørt hjertet til babyen min! Det er så magisk å tenke på, måtte dele det med noen! Og det er vel begrenset hvor interessant det er for andre enn vi som er gravide. Haha!

Ok, nå skal jeg sove. Hvis jeg klarer!
(Dadunk, dadunk, dadunk!)

Så kjekt :)

Du har helt rett i at det er magisk!
Jeg var hos legen på tirsdag og fikk høre hjertelyden til fosteret, det er magisk og nydelig

:smiley-bounce016

Back
Topp