Har hørt hjertelyden!!!!<3

Christine88

Elsker forumet
Nå er jeg så glad så glad, og slettes ikke trett lenger:P Har nettopp hørt hjertelyden til lille baby, med angelsound!!! Å, for en fantastisk lyd det er! Hadde jammen meg helt glemt det:') Er 8+4 på vei, og hørte den 2 uker senere sist, hadde aldri trodd jeg skulle finne den nå:)

så koselig :)

Så tidlig? Fantastisk

Det er jo kjempe bra:)

Seriøst? Så tidlig? Sikker på at du ikke fant din egen hjertelyd i lysken? 

For det ver VELDIG tidlig å høre den nå

Oi, så koselig da!

Ja, jeg er 100% sikker på at det var lille baby:) Kjenner igjen lyden fra forrige gang, rakk ikke å telle slag i minuttet, men det lå nok på rundt 150.
Hørte min hjertelyd mange steder, bl.annet ved lysken på begge sider og midt i magen. 7
Baby lå veldig langt ut på høyre side, under skambenet:)

Så fantastisk <3

Oj det var tidlig!! Så koselig!! Jeg hørte ikke hjertelyd før i uke 14 sist og det var hos legen.

Jeg synes det er helt fantastisk at jeg har funnet den så tidlig selv! Hadde jeg faktisk aldri trodd! Hehe:) Og mess; jeg fant den hjemme med noe som heter angelsound. Det er en type doppler som forsterker lydene i magen!

Ble inspirert av tråden din, og måtte sjekke selv. Har også angelsound. Først fant jeg kun min egen puls, så hørte jeg den velkjente lyden fra den lille spira. Høres jo ut som et tog! :) Klarte ikke å holde på den lenge, og da jeg skulle la mannen min høre så fant jeg den ikke igjen. Men jeg vet jeg hørte den første gangen. Man skal vel ha bra flaks om man klarer å høre den så tidlig! Deilig følelse. :)

Åh!!! Nå vil jeg og prøve!!!

Hørte den i uke 9 sist (men fant den ikke igjen før i uke 14 etter det igjen) Helt sikker på at det var babyen sin da den var også ca 150 slag i min.

Nå vil jeg og prøve!!! Men tror ikke det er noe vits her før om noen uker...... klær i fingrene!!!!! ;) ;)

VIL HA ANGELSOUND! :D
Leste flere inne på juni hadde hørt den så tidlig :D Er jo umulig å ta feil av sin egen og baby hvis man er andregangs :D
Jeg hørte den forresten i uke 10-11 for legen sist sv.skap :D

Back
Topp