Har gravide lettere for å bli...

Jeg har vært småforkjølet to ganger og hatt et mildt magevirus uten oppkast, men til gjengjeld så er jeg omtrent ikke vært i kontakt med folk. Hadde kanskje blitt smittet mer om jeg var på jobb.
Jeg har hatt omgangen å har nå halsvondt med feber, men feberen kommer utover dagen så er på jobb:p
En dag til så er det helg, jeg blir heldigvis sett godt av de på jobb så de hjelper meg mye:happy:

Legen min sa at gravide ikke får nedsatt immunforsvar. Jeg er ikke enig:p Jeg gikk med vondt i halsen i 6 uker med førstemann og 9 uker med konstant halsvondt og forkjølelse denne runden. Utenom graviditeten er halsvondt over på maks en uke:)

Legen min sa at gravide ikke får nedsatt immunforsvar. Jeg er ikke enig:p Jeg gikk med vondt i halsen i 6 uker med førstemann og 9 uker med konstant halsvondt og forkjølelse denne runden. Utenom graviditeten er halsvondt over på maks en uke:)
Enig, tror ikke noe på legen din fordi jeg er lengere å mer syk nå enn jeg har vært før graviditeten :p
Men vi får ta det med strak hånd:D

Gravide har nedsatt immunforsvar, hensikten er at kroppen ikke skal støte fra seg den lille... :)

Leste det samme for litt siden. Egentlig ganske smart, selv om noen blir mye syk. Har selv unngått å bli syk til nå, og i jobben min er jeg eksponert for en hel haug av bakterier. Så håper jeg fortsetter slik!

Leste det samme for litt siden. Egentlig ganske smart, selv om noen blir mye syk. Har selv unngått å bli syk til nå, og i jobben min er jeg eksponert for en hel haug av bakterier. Så håper jeg fortsetter slik!

Kroppen er fasinerende :) Har også *bankibordet* vært frisk til nå, tiltross for at mann og to barn har vært igjennom en skikkelig forskjølelse... La oss håpe at vi holder oss friske, slitsomt nok å være gravid :P

Kroppen er fasinerende :) Har også *bankibordet* vært frisk til nå, tiltross for at mann og to barn har vært igjennom en skikkelig forskjølelse... La oss håpe at vi holder oss friske, slitsomt nok å være gravid :p
Ja å ikke morsomt når man blir syk, føler jeg blir litt som mennene, litt sykere enn det jeg kanskje er :hilarious:

Back
Topp