har funnet ut nå

x1xlille umulius

Gift med forumet
hva marcus skal få i bursdagsgave...
har lagt fra meg senga, å tenkt som så at han kan ha den han har nå en god stund til.
han har jo nesten ikke brukt den. (først nå i det siste han har sovet i den)

så han skal få 2hjulssykkel med støttehjul[:)] så en på biltema. den er jo like liten som
en 3hjulssykkel og han satt kjempe fint på den. så da hopper vi over den 3hjulingen[8D]
(også var det samme pris nesten)
og siden han er blitt så dilla på thomas toget (noe jeg HATER... ugh[:'(][:'(]) så får han få
thomas toget også til bursdagen[:)] blir nok bra. finne på noe til.. men veit ikke helt hva...

dere skal kjøpe da?

ORIGINAL: Gutta boys

Henrik får stor lastebil til å ha ute, gravemaskin (sånn i metall) til å ha i sandkassa og en Elias film[:D]

Uff en smule bortskjemt, det er igrunn altfor mye[&:]

kjempe fin gave det da[:)] 
vi har ikke sandkasse vi[:(] hadde vi hatt hadde nok han fått noe sånt og

sykkel blir nok en hit. småen her har allerede sykkel, og den er godt brukt.

mitt gull skal få:

• polarn o pyret ransel
  • crocs
  • 2 bøker
  • joggedress
  • sånn kasseapparat

ellers får han ikke mer leker, jeg blir gal.

hadde og kjøpt postmann pat dvd og bil .. men jeg greide ikke holde meg så han fikk pakke det opp [8|] den bilen har ikke forlatt hans side på 1 uke nå.

ORIGINAL: Gutta boys

ORIGINAL: EmmaT

sykkel blir nok en hit. småen her har allerede sykkel, og den er godt brukt.

mitt gull skal få:
  • polarn o pyret ransel
  • crocs
  • 2 bøker
  • joggedress
  • sånn kasseapparat

ellers får han ikke mer leker, jeg blir gal.

hadde og kjøpt postmann pat dvd og bil .. men jeg greide ikke holde meg så han fikk pakke det opp [8|] den bilen har ikke forlatt hans side på 1 uke nå.

Be strong EmmaT!!!!!
Du lot han få åpne julegave før tida og[>:][:D]

Crocs (eller sånne uorginale) kjøpte jeg til gutta i helga, 59kr pr par.[8D]

ja fader jeg skammer meg [&o] men han har mast om postmann pat nå i 2 uker siden vi sang postmann pat sangen i barnehagen. hu barnehagetanten hadde med en postmann pat bil som hun viste fram. da hun la den vekk gråt småen i .. jeg tuller ikke 45 min.

typisk at det kun er en døgnflue, og at han ikke liker postmann pat lengre når bursdagen kom *host, finner på litt unnskyldninger nå eller..?*

og småen skal få ekte crocs, de er så søte på unger. eller må jeg si at den joggedressen har ligget siden før jul, samme med bøkene og ranselen som har ligget i noen uker nå. jeg er litt sterk da [;)]

Jeg tror vi har bestemt oss for å kjøpe han en saccosekk. Eliasfilm er en selvfølge, og kanskje en båt i den serien. Vi får se[:)]

Det verste er jo at jeg må finne på hva sviger skal kjøpe til han. De spør hver gang hva han ønsker seg. Til jul plumsa det ut av meg at han ønska seg et kjøkken (noe vi hadde tenkt å kjøpe til han) og vips så hadde de kjøpt det[8|] Jeg tror mamma og pappa blir å kjøpe han sykkel, men de er sånn som vil holde det hemmelig for oss, og da blir det jo ikke lettere å komme med gaveønsker til svigers[:-]

Tinnea får tripp trapp stol med pute av oss + sandkasse og litt uteleker.
Og seng av mormor og morfar.[:)]
Ho fikk 2 3 hjulsykler til 1 års dagen sin.[:)]

Hanne skal få: "kjøkken" (elsker gryter og plastmat o.l), kjøkkenstol + seng til dokkå si. sykkel fikk hu til jul, men bryr seg ikke så veldig om den...sånn i perioder bare. sikkert bedre når hu kan sykkle ute med den.

det får en si.. hoppe over trehjulingen ja[:D] blir ikke det her.

Dåmass (thomas) er jo søt da... gjett om småen har dilla her og[8|][:D]

småen skal få thomas og noen av vennene (brio) og bane (biltema). trehjulsykkel. henger til trøtraktoren. thomas og elias filmer og bøker tjaaa... ikke vi som kjøper alt, men dette er ting vi enten kjøper el ønsker.

Back
Topp