Har funnet navn:)

Sommerfugl79

Elsker forumet
Da har vi funnet navn på lille jenta vår:)
Vi falt jo først på Isabelle, men jeg ble aldri helt happy med det navnet. Jeg vil ha noe som er spesielt, noe som ikke alle andre har, men som fremdeles er pent ;) Finnes jo mye rart:)
Vet ikke om jeg tør å legge det ut her enda, for det er ikke EN som heter det i Norge:)
Venter nok med å legge det ut til hun er blitt født :D
Er rredd for at noen snapper det før meg :P

Hihi, ble litt ertete den tråden der da ;) "jeg vet noe du ikke vet" :P Men koselig at du har navnet klart da :) Vi tror vi har et guttenavn klart, og holder på å bli enige om jentenavn :) Kan vel egentlig ikke være helt sikker på navna før vi har sett babyen, kan jo fort vise seg at navnet ikke passer :)

neeei.. ble jo ikke lite nysgjerrig nå =P hehe..

:P Spennende! Vil du si det på PM? Lover å ikke snappe navnet!
Vi har nemlig også valgt navn, og det er litt over 300 som har navnet i Norge, så er ikke samme navnet ;) !

Spennende!
Navnet "vi" (jeg sa det på tull og samboer falt pladask) har funnet til babyen om det skulle vise eg å bli gutt er det heller ingen i norge som heter.. men er ikke redd for at noen skal stjele det hehe :p er nok litt for uvanlig.
Jentenavnet er det omtrent 100 stk som har.
Venter til vi har den lille i armene før vi bestemmer oss helt :)

Teit tråd!! Om du ikke vil dele det så trenger du ikke si no heller :p Hehe. Jeg blir suuuuper nysgjerrig! Elsker spesielle navn. Jenta vår har alt fått navn da :)
Forøvring ca 700 som har det navnet, så det er jo nesten topp10 :p

Sjekka mitt eget navn er færre enn 4 el ingen som har samme to fornavna som meg, samme er det med snuppa <3

Back
Topp