Har funnet frem

tojenter

Forumet er livet
flasker, nye smokker til flaskene og pumpen min.... Men prøvde nett så vidt pumpen for å se at den tar.... men får ikke laget vakum med den jo[8|][8|][8|] tror jeg må en tur på barn og utstyr og sjekke hvilken del jeg mangler.... er jo litt greit å ha det i orden i tilfelle krise når jeg kommer hjem. -men kan ikke akkurat si at jeg klarer å se hvem del som mangler heller..... og med min flaks må jeg vel kjøpe ny...[&:]

Jeg har noen ekstradeler jeg hvis du trenger...
Kjøpte jo ny pumpe etter Christoffer ble født, men kommer ikke til å bruke den no særlig mer.

For det var Avent-pumpe du hadde også??

ORIGINAL: *Vipsen*

Kjøpte jo ny pumpe etter Christoffer ble født, men kommer ikke til å bruke den no særlig mer.

Ja er det! Har jo noen ekstra deler som fulgte med pumpen når jeg kjøpte den.... Men kanskje jeg kan se på din pumpe så ser jeg jo fort ( forhåpentligvis) hvor feilen er..... er litt lettere når man har noe å sammenligne med.... [:D]

ORIGINAL: ainakor

ORIGINAL: *Vipsen*

Ja er det! Har jo noen ekstra deler som fulgte med pumpen når jeg kjøpte den.... Men kanskje jeg kan se på din pumpe så ser jeg jo fort ( forhåpentligvis) hvor feilen er..... er litt lettere når man har noe å sammenligne med.... [:D]

Nei, det er ikke vanskelig å se hva som mangler... Tror jeg kan sette sammen den pumpa i søvne nå... [:D]

Hehe det kunne jeg også.. men er jo lenge siden jeg brukte den....
Satte den sammen no også, og som sagt ser jeg ikke noen opplagte deler som mangler....
Har jo den blanke saken med den hvite tingen inni pumpa som man fester pumpehåndtaket i, den hvite proppen med kryss på undersiden, den blanke gummien som man fester på delen man ligger inntil brystet.... mangler jeg noe da?

Det hjalp å sette proppen riktig vei

da er det vel bare å pakke opp nye smokker, vaske og koke så er det klart for bruk[:D][:D]

Back
Topp