Har funnet en ESCAPE

Lady m/ Baby

Elsker forumet
http://tenke.spillespill.no/easy-peasy-escape.html

Noen som er med?

Funnet ut hva man skal gjøre med acid-blandingen?

Jeg er med! Har funnet et ark, en blå sten, en skitten grønn sten, kjemikalier og en kopp/et glass. Nå kommer jeg ikke lengre.. Hjelp? [:)]

ORIGINAL: blessa

Jeg er med! Har funnet et ark, en blå sten, en skitten grønn sten, kjemikalier og en kopp/et glass. Nå kommer jeg ikke lengre.. Hjelp? [:)]

er noe under putai senga

ORIGINAL: Lady m/ Baby

er noe under putai senga

Ja, fant kniven! Aner ikke hva mer som skal finnes/gjøres nå. Får ikke opp den rustne døra..

Jeg står også fast nå.. Har ikke fått brukt den ene blandingen jeg lagde og ikke får jeg opp døra...

+en kniv, og 1 rød stein... og en note book

ORIGINAL: SnuppaogLillebror

åsså har jeg funnet blod...

HVOR????

ORIGINAL: Prøvekanin

Skal brukes på vinduet

Er ikke det den aller første blandingen?

ORIGINAL: Prøvekanin

Den acid blandingen mente jeg ;)

Jeg fikk kun til å bruke vapor blandingen der..

men hvor mye skal jeg ha av hver farge? har det med det i vinduet å gjøre? i såfall så får jeg ikke til akkurat det[8D]

Står på PCen.
Men hvor fant du blod?

men hvor mye skal jeg ha av hver farge? har det med det i vinduet å gjøre? i såfall så får jeg ikke til akkurat det[8D]

Står på PCen.
Men hvor fant du blod?

har du koden til datan?

under matta...

har du koden til datan?

under matta...

Kommer meg ikke under matta... Legger de to brevene sammen og klikker meg inn på "Kunsten" på veggen og legger brevet over.

Står på PCen.
Men hvor fant du blod?

Men hvor i allle dager er det en pc [8|]

Back
Topp