Har funnet drømmehuset

NkariOgSnuppa

Forumet er livet
MEn tror det blir bare med drømmen også ja[8D][:D] hehehe[:D]

Sjekk dette nydelige huset da[:D]

http://www.finn.no/finn/realestate/homes/viewimagewide?reference=2011/1/27/0/265/121/20_-159985186.jpg&finnkode=26512120

6 150 000,-[&:] bygd i 2009 *drømme drømme*

Det var fint :)
Hadde vært enda bedre om det hadde vært 100 kvm mindre[;)] Tror ikke jeg hadde følt meg hjemme i et så stort hus, men det er meg[;)]

Kjempefint!!!!!!!! Men jeg syns sånne hus er litt "upersonlige"[;)]

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅå elsk,elsk.Var knallfint

Huset var helt greit det..
Men jeg fant litt for mange "feil" md det til at jeg syns det var kult..

Jeg ville for eksempel aldri ha valgt en sånn varm trefarget benkeplate, til mørkt tregulv. hadde vært utrolig mye kulere med svart eller plate i samme farge som gulvet..
Og flisene på badet.. De hadde vært kule om de var bare på gulvet, med noe lysere på veggene. Det ble bare psycho.. [8D]
Og så syns jeg ikke det var noen gjennomført stil innvendig da.. Men det er meg..

Selve huset syns jeg var fint da! Er vel litt av den stilen vi tenker også, sjekk husbloggen min. [:)]

Er på plassen eg bur detta huset.
Vedkommande som har bygd da, skal bygga seg eit nytt hus,derfor han selger da.
Kjempeflott hus, men kunne ikkje budd der sjølv..

Det va vel det her huset det sto om i avisa? Mein det va i jula? [:D] Skikkeli fint, men alt ferr dyrt da [8D]

Medlem siden: 01.04.2008
Jeg er fra: Steinkjer men bor i Oslo
Status: pålogget Det va vel det her huset det sto om i avisa? Mein det va i jula? Skikkeli fint, men alt ferr dyrt da

Ja,da var ein artikkel i avisa :-) Heilt enormt høg pris, men fin beliggenhet då.. men må ha bra lommebok for å kjøpa da :-)

Ble ikke bergtatt av kjøkkenet og badene... [8|]

Dra meg baklengs og kall med Ruth, men var ikke wooow det der huset nei [8D][;)]

Neinei, syns det var skikkelig snålt! Det værste er at han som eier huset er på min alder (jeg er 22)[8D]

Jeg har like fin utsikt [:D]

Back
Topp