Jeg har egentlig ikke noe i mot det, folk må bare ta
men det er forskjell på venner og familie og ukjente på gata da, haha det hadde vært litt rart
![Smile :) :)](https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f642.png)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Null mage enda her, så det hadde bare vært rart![]()
Tror dette best beskriver hvordan jeg har det. Ikke plagsomt, men kleint og litt morsomt når de driver å stryker over tarmene (ettersom livmora fortsatt er under navlen) og alle tar på øvre del av magen av en eller annen grunn. Men likte det ikke sist så antar at jeg kanskje vil bli mer misfornøyd med det etterhvert.Ja! Om jeg syns det er greit vet jeg ikke. Kanskje en blanding av hyggelig og kleint?![]()
HeheSamme her! 19+0 i dag,og ingen mage
Noen av elevene mine har gjort det. De synes det er stas. Ellers er det kun min kjære og nærmeste familie. Kommer nok ikke til å bli helt komfortabel med at folk jeg ikke kjenner så godt tar meg på magen, men litt koselig og. En ting som er veldig koselig er når ukjente på gaten ser på magen og smiler! Da blir jeg skikkelig glad!![]()
Ja! Om jeg syns det er greit vet jeg ikke. Kanskje en blanding av hyggelig og kleint?![]()