Har folk begynt å ta på magene deres enda?

Jeg har egentlig ikke noe i mot det, folk må bare ta :) men det er forskjell på venner og familie og ukjente på gata da, haha det hadde vært litt rart

Jeg har fått ordentlig gravidmage og det er mange som har tatt på den allerede. Bryr meg ingenting om det, er jo ikke sånn at de klemmer seg inntil meg eller noe - bare kjenner forsiktig med en hånd. Føler meg så fin med magen og synes egentlig bare det er koselig at folk kjenner:) Så lenge det ikke er vilt fremmede da, men ser ikke helt for meg at det skjer:P

Kun sambo. Har varslet slekt og venner om at jeg ikke er komfortabel med kropp i endring og langt mindre at de evt tar på magen. Det aksepterer de :-)

Jeg har ikke noe i mot at folk tar meg på magen :) Men jeg er ikke en person som tar og klemmer på folk selv, så jeg ville ikke gjort det..

Ja! Om jeg syns det er greit vet jeg ikke. Kanskje en blanding av hyggelig og kleint? :p
Tror dette best beskriver hvordan jeg har det. Ikke plagsomt, men kleint og litt morsomt når de driver å stryker over tarmene (ettersom livmora fortsatt er under navlen) og alle tar på øvre del av magen av en eller annen grunn. Men likte det ikke sist så antar at jeg kanskje vil bli mer misfornøyd med det etterhvert.

Her er det kun mannen som er borti magen, og håper ikke det kommer noen bekjente å gjør det :p jeg tar ikke på magen til andre gravide for jeg liker det ikke selv, så håper at folk kan respektere at det er innenfor komfortsonen :p

Noen av elevene mine har gjort det. De synes det er stas. Ellers er det kun min kjære og nærmeste familie. Kommer nok ikke til å bli helt komfortabel med at folk jeg ikke kjenner så godt tar meg på magen, men litt koselig og. En ting som er veldig koselig er når ukjente på gaten ser på magen og smiler! Da blir jeg skikkelig glad! :)

Ja veldig hyggelig om folk smiler når de ser magen. :D

Back
Topp