Har folk begynt å ta på magene deres enda?

Minimoriz

Glad i forumet
Septemberlykke 2016
Har begynt å få en liten kul som synes utenpå klærne nå. :) Veldig glad for å se magen vokser! ❤ Men i dag måtte en kollega bort å kjenne på magen for første gang, så regner med at det kommer mer av dette i fremtiden.... Litt usikker på hva jeg synes om det egentlig. :confused: Har folk begynt å "kjenne" på dere og synes dere at det er greit?

En elev kom bort og kjente på magen i går. Det kom litt brått på så jeg ble litt satt ut, men egentlig tar jeg meg ikke så nær av det. Ble litt immun forrige graviditet. Får meg ikke til å gjøre det med andre gravide selv.

Ja, det er det faktisk noen som har gjort! Tror egentlig jeg syns det er ganske hyggelig! :D Men veldig fremmed enda :P

Et par på jobb har gjort det, men vi er så gode venninner at jeg tenker ikke over det i det hele tatt. Mamma må også kjenne litt av og til. Det samme gjelder tantebarnet mitt på seks år, som gleder seg såååå mye til å bli et søskenbarn som han sier. Og mannen selvfølgelig. Flere ganger om dagen ;)

Eneste som tar meg på magen er de hjemme, og det er jo selvfølgelig helt greit. Ellers har jeg ikke opplevd det ennå. Synes det er litt rart når voksene gjør det, om man ikke kjenner personen godt..

Er så klart enig i at familie og mannen og eventuelt folk jeg kjenner blir noe annet! :D De har jeg i ingenting imot at kjenner litt på magen min. De gleder seg så mye sammen med oss. ❤ Men føles litt mere spesielt når folk jeg vanligvis ikke snakker med må bort å kjenne litt. :p Kan hende det bare føles så fremmed for meg også enda så det føles litt rart. Er jo en grunn til at de vil bortpå på en måte.

Åjada! Her har folk tatt på magen tilogmed før magen kom! Men det er bare familie som har gjort det da :p får jo ikke være i fred!

Ja, igår kom det ei bort som jeg vanligvis ikke prater så mye med å tok på magen :p Hun gjorde det jo kun for å være hyggelig selvfølgelig, og gratulerte meg masse. Det syntes jeg var koselig, da :happy:
Men nei, jeg er nok ikke så glad i at bekjente skal bort å ta på magen min... Og jeg forstår ikke helt hva som får de til å gjøre det heller :p Jeg har aldri gjort det på andre gravide utenom de i familien.
Men samboeren, barna og familien får kjenne så mye de vil, det blir noe annet :)

Har opplevd at eldre folk har tatt på magen min, da utenpå yttertøy og det var nok bare ment som en hyggelig ting å gjøre. Tar meg ikke nær av det da, men ble litt overrasket(før jeg hadde begynt å få mage).:hilarious: Vet ikke hvordan det blir etterhvert, men skal i allefall prøve å ikke henge meg så opp i det om det skjer :)

Har opplevd at eldre folk har tatt på magen min, da utenpå yttertøy og det var nok bare ment som en hyggelig ting å gjøre. Tar meg ikke nær av det da, men ble litt overrasket(før jeg hadde begynt å få mage).:hilarious: Vet ikke hvordan det blir etterhvert, men skal i allefall prøve å ikke henge meg så opp i det om det skjer :)

Komisk at jeg skrev dette rett før jeg gikk til lunsj. På pauserommet var det en eldre kollega som tok på magen, ble like overrasket som sist :hilarious: Men kan ikke si jeg ble irritert.

Komisk at jeg skrev dette rett før jeg gikk til lunsj. På pauserommet var det en eldre kollega som tok på magen, ble like overrasket som sist :hilarious: Men kan ikke si jeg ble irritert.

Åi, da var det visst åpnet for å ta på magen, enda en kollega kjente på magen nå. Kanskje fordi magen begynner å vises nå (19+1). For en rar ting å gjøre egentlig :hilarious:

Ikke så mye enda, men et par kollegaer har tatt på den! Syns det er både rart og koselig

Åjada! Her har folk tatt på magen tilogmed før magen kom! Men det er bare familie som har gjort det da :p får jo ikke være i fred!

Hehe, de vordende bestømødrene begynte å klemme og prate tips magen i uke 10 her! :p Første barnebarnet så de gleder seg veldig, så sånn sett er det bare koselig. Men det er jo ikke så mye å kjenne etter da. :p

Tror ikke jeg blir irritert jeg heller, bare synes det er litt rart, men egentlig litt koselig og. :p Hadde heller ikke gått å tatt på magene til folk jeg ikke er venner eller familie med tror jeg. :) Man får tydeligvis venne seg til det. :p

Noen av elevene mine har gjort det. De synes det er stas. Ellers er det kun min kjære og nærmeste familie. Kommer nok ikke til å bli helt komfortabel med at folk jeg ikke kjenner så godt tar meg på magen, men litt koselig og. En ting som er veldig koselig er når ukjente på gaten ser på magen og smiler! Da blir jeg skikkelig glad! :)

Nei heldigvis ikke, synes ikke noe om det, selv om jeg vet folk gjør det for å være hyggelig. Vises ikke så godt enda heller da:happy:

Mammaen min gjør sett hver gang vi treffes! Ellers er det flere andre: venner, kollegaer + +
Synes det er koselig ❤️

Heldigvis ikke! Sambo koser litt og barna gir kos og nuss til magen, men det er bare koslig :)

Back
Topp