Har født!

Nor09

Glad i forumet
Ja da har lillebror kommet til verden den 7 april, uke 40+5. Det hele var en intensiv og rask fødsel, men allt gjikk bra med mor og barn. Har kommet hjem fra sykehuset idag.

Storebror på 19 mnd syntes nok det var litt rart å få en så liten menneske i huset og vil bare ha mamma og pappa for seg selv, håper det går bedre de nermste dagene men det er klart at hans verden ble helt annerledes. Noen andre med erfarenhet med søskensjalusi? Må bare tilegge at han fått all vår oppmerksomhet idag med den lille trenger jo sitt også.

Jeg gratulerer alle andre som født mens jeg vært på sykehuset, ser ut til at det skjer masse inne her nå. [:D] Til dere andre ønsker jeg lykke til! [:)]

Gratulerer kjempe masse med Prinsen din[:D][:D][:D]

Gratulerer så masse med liten prins 

Ingen erfaring med søskensjalusi, men kanskje en gave til storebror fra lillebror? [:)]

ORIGINAL: *Thinika*

Gratulerer så masse med liten prins 

Ingen erfaring med søskensjalusi, men kanskje en gave til storebror fra lillebror? [:)]

Han har fått en liten gave men han er nok litt for liten for å førstå det.

ORIGINAL: *Nathaniel*

Det går seg nok til mellom de to brødrene, klart det er uvant for storebror, men sånn må det jo bare være i starten. Fortvil ikke, om en liten stund er det nok mye bedre. Tipse alle hører er jo at man skal ta med storesøsken i stell og få hjelp med babyen så de føler at de er til nytte, er nok mye i det! Masse lykke til![:)]

Gratulerer så mye med lillebror!! [:D] Håper det går seg til med storebror også. Dere får bare fortsette å overrøse han med oppmerksomhet, og inkludere han! [:)]

ORIGINAL: mawii

Gratulerer så mye med lillebror!! [:D] Håper det går seg til med storebror også. Dere får bare fortsette å overrøse han med oppmerksomhet, og inkludere han! [:)]

ORIGINAL: *Nathaniel*

Gratulerer sååå mye!! :)

Har ikke så mye erfarig med søskensjalusi, for Sofie er veldig lite sjalu.
Men her har vi det sånn at jeg styrer med babyen og pappan styrer nesten kun med Sofie når hun er våken. Så hun vet at han alltid prioriterer henne først og de finner på mye uten babyen. Vi snakker mest om babyen og slikt når HUN viser interesse og prøver egentlig å vise henne at det meste er som før. Dette har iallefall funket her, hun er blitt MEGA pappadalt og han må gjøre alt(legging, trøsting og slikt), men syns det er greit! Hun er megaflink syns jeg

Håper det ordner seg for dere!

Tusen takk for alle gratulasjoner! Det har gått mye bedre med storebror idag, synes han er kjempeflink jeg! Første dagen var nok litt omveldende for han då mamma og pappa vært borte og så kommer de hjem med en liten en...

Gratulerer så mye! Har lurt på om noe har skjedd hos deg [:)]
Håper storebror bare trenger litt tid, er jo en stor overgang for ham [:)]

Gratulerer så mye med den lille :)

.

Gratulerer [:D][:D][:D]

Back
Topp