Har fått den rareste fobien

• Trådstarter Trådstarter FrkOtilie
  • Opprettet Opprettet
ORIGINAL: Immunda

ORIGINAL: sha86

haha!! sjefen min er også liiiivredd ballonger!! jeg syns det er utrolig gøy! på burdagen hans ga vi han en stoooooooooooor klase med ballonger[:D]

Er ikke mye å le av. Utrolig dårlig gjort, faktisk! Er det samme som kaste edderkopper på folk som er redd dem... Respektløst! Hadde du kommet hit med en klase ballonger hadde jeg grisebanka deg[:@]

helt helt enig med Immunda!!!  [:'(]
Jeg er livredd ballonger, begynner å kaldsvette bare jeg ser dem [&o] Hadde særiøst banka den personen som kom med masse ballonger til meg når h*n visste jeg var livredd dem!!!! Du ville vel aldri ha sendt en person med høydeskrekk på fallskjermhopp hvis du visste det, bare får å ha det morro på h*ns bekostning?!?! Blir sint jeg når jeg hører om sånt, respektløst som Immunda sier!! [:@]

Edit: forresten veldig godt å høre at det er flere enn meg som er livredd ballonger!! [:D] har aldri møtt noen andre som er det, så gått rundt å trodd at jeg var den eneste med en så "uvanlig" fobi, men ser jo nå at det ikke er så uvanlig i det hele tatt [:)] hehe, ungene her får nok klare seg uten ballonger i bursdagene sine [8D] heller mye annet morro, men ikke ballonger [8D]

ORIGINAL: Immunda

ORIGINAL: sha86

haha!! sjefen min er også liiiivredd ballonger!! jeg syns det er utrolig gøy! på burdagen hans ga vi han en stoooooooooooor klase med ballonger[:D]

Er ikke mye å le av. Utrolig dårlig gjort, faktisk! Er det samme som kaste edderkopper på folk som er redd dem... Respektløst! Hadde du kommet hit med en klase ballonger hadde jeg grisebanka deg[:@]

Enig med immunda. Har selv hatt edderkoppfobi, og bare om noen hadde VIST meg en edderkopp da, så hadde jeg lett hyperventilert eller besvimt. Rett og slett farlig og respektløst, fobier skal bare ikke tulles med!

ORIGINAL: Bitzyh

jeg er redd for dem selv...[&o] Vært det siden jeg var liten...! Liker IKKE smellene!

Snille sambo blåste opp ballonger selv om han visste jeg var redd når jentungen var mindre... så hun lå der med ballong i munnen og jeg satt med hjertet langt oppi halsen[X(]..

Back
Topp