Har fått den rareste fobien

• Trådstarter Trådstarter FrkOtilie
  • Opprettet Opprettet
F

FrkOtilie

Guest
Jeg har blitt livredd

Ballonger[&:][&:][&:] 

Har ikke vært det før, men nå får jeg helt hetta hvis dem blir  for store, tør ikke blåse dem opp mere enn litt. Er livredd for at dem skal smelle rett i fleisen på meg[:-] 

Mellomstejenta har gått rundt her i dag og terga meg og blåst opp de gigastore ballongene[:o] 
Hun syns bare det er kjempemorsomt, lille rampen min hihi[8D]

Men jeg er seriøst REDD, bare venter på at den skal smelle[&:] (Tror det har kommet etter at en ballong smalt mens jeg holdt på å blåse den opp[8|][&:][:)])

Har det samme! HATE ballonga!! [&:]

Jeg har en fobi jeg ikke treffer på så ofte... Hai!

Men, ballonger kan du jo risikere at unga drar inn i hus innimellom. [8|] 

Etter denne graviditeten har jeg fått fobi mot å gå i kjelleren.. [8|]
Unngår helst å gå ned dit enda..

hehe denne deler jeg med deg! etterj eg sku blåse opp Hjerteballonger med I LOVE U! på.. på en valentines day for mange år siden.. har jeg fått litt noia for ballonger selv..  den ene sprengte rett i øyet mitt! og fy FA** så vondt det var!

jeg er redd for dem selv...[&o] Vært det siden jeg var liten...! Liker IKKE smellene!

Snille sambo blåste opp ballonger selv om han visste jeg var redd når jentungen var mindre... så hun lå der med ballong i munnen og jeg satt med hjertet langt oppi halsen[X(]..

ORIGINAL: Bdancer

er som regel at den smeller som er årsak til fobi. men hallo... det sier bare *pang*[;)]

Ja, er det som er så "rart", var ikke redd ballonger før[:)]  

Men nå[&:][&:][&:]  Og det er smellet jeg er redd for ja[:-][:o] 

Jeg er ganske redd for ballonger. Men aller mest redd er jeg for veps. Da har jeg skikkelig forbi og begynner å svette og gråte og sånn...

ORIGINAL: Fru Riskorn

Jeg er ganske redd for ballonger. Men aller mest redd er jeg for veps. Da har jeg skikkelig forbi og begynner å svette og gråte og sånn...

slutter å puste, blir stiv som en stokk og begynner å kaldsvette når jeg møter veps jeg... innerst inne har jeg lyst til å løpe med armene i været, skrikende i en ring..[&o][X(][8D][:D]

ORIGINAL: Bitzyh

slutter å puste, blir stiv som en stokk og begynner å kaldsvette når jeg møter veps jeg... innerst inne har jeg lyst til å løpe med armene i været, skrikende i en ring..[&o][X(][8D][:D]

Gjør det når jeg møter veps ja, har aldri blitt stukket, og har ingen planer om å bli det heller[8D] 
Har helt noia for sånne krypdyr, og spesielt dem som stikker[:'(]

ORIGINAL: [Otilie] i ammetåka

Gjør det når jeg møter veps ja, har aldri blitt stukket, og har ingen planer om å bli det heller[8D] 
Har helt noia for sånne krypdyr, og spesielt dem som stikker[:'(]

har aldri blitt stukket jeg heller![8D] slutta med å løpe skrikende rundt når sambo sa at han ble flau over meg...[&o]

ORIGINAL: Lissyjane

Den fobien har jeg hatt lenge. Jeg må rett og slett forlate rommet når noen blåser opp ballonger,eller når noen leker med dem. Jeg sitter med hjertet i halsen. Jeg har også en skikkelig fobi for klovner uten å vite hvorfor.

kan fortelle deg hvorfor jeg ikke liker klovner og majonettdukker?
satt og så på buffy hvor det var en levende majonettdukke, han løp rundt og åpnet vinduer uten å vise seg... det var bare ekkelt... så gikk jeg opp på rommet på kvelden og der sto vinduet oppe og klovnen jeg hadde hengende dingla frem og tilbake som den eneste.. [X(]

det er gutten min og, begynner å grine hvis han ser en ballong. er redd de jeg og. er redd de skal sprekke. du er ikke alene [;)]

haha!! sjefen min er også liiiivredd ballonger!! jeg syns det er utrolig gøy! på burdagen hans ga vi han en stoooooooooooor klase med ballonger[:D]

Den fobien har jeg hatt lenge. Jeg må rett og slett forlate rommet når noen blåser opp ballonger,eller når noen leker med dem. Jeg sitter med hjertet i halsen. Jeg har også en skikkelig fobi for klovner uten å vite hvorfor.

kan fortelle deg hvorfor jeg ikke liker klovner og majonettdukker?
satt og så på buffy hvor det var en levende majonettdukke, han løp rundt og åpnet vinduer uten å vise seg... det var bare ekkelt... så gikk jeg opp på rommet på kvelden og der sto vinduet oppe og klovnen jeg hadde hengende dingla frem og tilbake som den eneste.. [X(]

Uæææ...shit...Også liker jeg ikke de dukkene som ligner på babyer. Jeg skjønner ikke hvorfor folk skaffer seg dem. Og så sånne klovner i porselen. Hadde jeg skulle sovet et sted der det var sånne så hadde jeg heller lagt meg i garasjen før jeg hadde slukket lyset på det rommet!

hehe... den klovnen jeg har er av porselen.. han sitter på en huske..! Klarer ikke kvitte meg med den heller, for det er siste gaven jeg fikk av onkel.. den gangen han kom på besøk og lekte med oss i snøen og sto på ski med oss..[&o] Nå er han en sleten kjederøyker som jeg ser kanskje 1 gang i året om ikke mindre.
Men godt pakket inn er den! Først i avispappir, så i en boks, inni noen gamle klær inni en annen boks helt nederst under noen andre bokser..[&o]

ORIGINAL: Fjernhild Halvhjerne

Duuuuuuuuuuu, akkurat sånn er jeg!!! Før jeg åpna denne tråden, så var ballonger det første jeg tenkte på!! [:-][:-][:D]
Og vi var på besøk hos svigermor i dag, og da fant hun en ballong som hun blåste kun littegranne luft i, så snuppulfen kunne leke med den. Og jeg satt og kvakk til og kvinte og rev meg i håret for hver gang han klemte litt eller prøvde å spise på ballongen! [:-][:-][&:][&:][:o][:o] Svigermor sa at Oliver hadde en pinglete mamma... Men ballonger ER dritfarlige!!
Og til bursdagen til snuppulfen må jeg skaffe meg en kompressor hvis jeg ikke får noen andre (sambo, forhåpentligvis) til å blåse opp ballongene... [:-]

vi blåser opp alle ballongene med luftkompressoren vi:) fant ut det var greiest når vi skulle lage ballongklovn fra Nille. 37 ballonger eller hva det var..

ORIGINAL: lykkeligmamman

ORIGINAL: Fjernhild Halvhjerne

Duuuuuuuuuuu, akkurat sånn er jeg!!! Før jeg åpna denne tråden, så var ballonger det første jeg tenkte på!! [:-][:-][:D]
Og vi var på besøk hos svigermor i dag, og da fant hun en ballong som hun blåste kun littegranne luft i, så snuppulfen kunne leke med den. Og jeg satt og kvakk til og kvinte og rev meg i håret for hver gang han klemte litt eller prøvde å spise på ballongen! [:-][:-][&:][&:][:o][:o] Svigermor sa at Oliver hadde en pinglete mamma... Men ballonger ER dritfarlige!!
Og til bursdagen til snuppulfen må jeg skaffe meg en kompressor hvis jeg ikke får noen andre (sambo, forhåpentligvis) til å blåse opp ballongene... [:-]

vi blåser opp alle ballongene med luftkompressoren vi:) fant ut det var greiest når vi skulle lage ballongklovn fra Nille. 37 ballonger eller hva det var..

vi blåste opp den ballongklovnen med elektrisk ballpumpe. funket det også...

ORIGINAL: [Otilie] i ammetåka

Jeg har blitt livredd

Ballonger[&:][&:][&:] 

Har ikke vært det før, men nå får jeg helt hetta hvis dem blir  for store, tør ikke blåse dem opp mere enn litt. Er livredd for at dem skal smelle rett i fleisen på meg[:-] 

Mellomstejenta har gått rundt her i dag og terga meg og blåst opp de gigastore ballongene[:o] 
Hun syns bare det er kjempemorsomt, lille rampen min hihi[8D]

Men jeg er seriøst REDD, bare venter på at den skal smelle[&:] (Tror det har kommet etter at en ballong smalt mens jeg holdt på å blåse den opp[8|][&:][:)])

det samme skjedde med meg for flere år tilbake, liker ikke ballonger den dagen i dag :(

ORIGINAL: Tøsa

hehe... har også angst for at de skal smelle... tør ikke blåse opp de mer enn bare bittelitt jeg heller.
og hater å se at unger leker med de... sitter bare og venter på at det smeller som et annet nervevrak.
samme her[&o] E SKIKKELIG REDD !!!!! men me meg gjelder det for alt med smell, men mest ballonger siden det er det jeg møter på i hverdagen.

Hahaha ja jeg skjønner. Da kommer han seg hvertfall ikke lydløst ut av den når han våkner om natta[&:]

you mean woman!![8D][8D] Ene boksen er en pastboks med sånne hanke så ikke boksen går opp... men du har helt rett... han kan spise seg igjennom[:-][:-]

Back
Topp