Har fått bildene!

Glad70

Forumet er livet
I dag var bildene fra "1-års"-fotograferingen klare. Og de var kjempefine![:)] Og så mange, vi fikk 30 prøvebilder! Dette betalte vi kun 975 kroner for, og da fikk vi jo gratis babyfotografering med minst 12 prøvebilder der også (husker ikke akkurat nå).

Ikke rart folk kommer langveisfra for å bruke fotografen "vår", for han er både FLINK OG BILLIG.

Ja, er veldig fornøyd med det. De holder til i nabobyen (min hjemby). Det er en fotograf her i by'n også, som ikke koster så veldig mye mer (12-1300 kroner tror jeg det var), men man får mye mindre for pengene. Bare 4 babybilder og ikke så mange 1-årsbilder heller (husker ikke akkurat, men jeg ringte og sjekket). Og nå hører jeg at flere ikke er så fornøyd med ham heller, at det blir kjedelige bilder osv. Han er en anerkjent fotograf som har vunnet masse utstillinger, men barnefotografering er jo ikke nødvendigvis hans største talent (tror mange av disse utstillingene ikke var portrettfotografier).

ORIGINAL: 2*barnsmor*23

Så bra da!!! Kjempebillig!!![:D][:D][:)][:)]

Utrolig billig (nesten så det lønner seg at jeg tar turen med nestemann[8D])
Og det viktigste er jo at du ble så fornøyd!!! Du har jammen rett i at ikke alle er like flinke til å ta barnebilder.

Husker ikke prisen der vi har tatt. men det er heller ikke dyrt.
Vi fikk 4 babybilder gratis (men jeg hadde ekstra antrekk og fikk 6 for 60 kr i tillegg) 1 årsbildene kom på CD.. og det gjør alle bilder derfra nå. ville heller hatt vanlige prøvebilder.
ho som tok våre er og kjempeflink med de små.. kjempegøy!!!

ORIGINAL: pupple

Utrolig billig (nesten så det lønner seg at jeg tar turen med nestemann[8D])
Og det viktigste er jo at du ble så fornøyd!!! Du har jammen rett i at ikke alle er like flinke til å ta barnebilder.

Husker ikke prisen der vi har tatt. men det er heller ikke dyrt.
Vi fikk 4 babybilder gratis (men jeg hadde ekstra antrekk og fikk 6 for 60 kr i tillegg) 1 årsbildene kom på CD.. og det gjør alle bilder derfra nå. ville heller hatt vanlige prøvebilder.
ho som tok våre er og kjempeflink med de små.. kjempegøy!!!

Gjør det! Også kan du komme innom oss med det samme![:D]

Det er mulig den prisen kommer til å gå opp litt, for han snakket litt om at de hadde "gammel pris" på "det nye systemet" for å få folk til å begynne å bruke det (det nye systemet tror jeg er at de tar digitale bilder, og da kan man få mange flere blider, før var de bundet av f.eks. 12 bilder eller noe). Men jeg tror de er billigere enn mange andre likevel.

Dette her hørtes jo helt fantastisk ut [:)]
Nå blir det valgets kval [;)] Hvilke bilde/er skal man velge [8|]

ORIGINAL: Greit!

Dette her hørtes jo helt fantastisk ut [:)]
Nå blir det valgets kval [;)] Hvilke bilde/er skal man velge [8|]

Du sier noe.[:o][8|] Det var vanskelig nok å velge fra babybildene. Og da var under halvparten så mange å velge mellom.[&:] Luksusproblem da, riktignok.[:-]

Det er samme prisen som hos den fotografen vi var hos!

Vi fikk 29 bilder på to ark, men vi måtte betale 100 kr arket. Jeg syns ikke det var så ille, selv om bildene var små. Det er utrolig greit å kunne sitte hjemme å studere dem når man skal bestemme hvilke man skal få forstørret. Vi forstørret 3 bilder, og det ene av dem var laminert og vi betalte 1400 for de. Vi har også bestmt oss for å kjøpe en montage med 5 bilder. Det skulle hun ha 400 kr for.

Jeg også kunne kanskje ha litt lyst på en collage av noe slag. Vi får se hva det blir, men det er rabatt på forstørrelser første måneden nå, så det er dumt å vente for lenge.

Vi fikk prøvebildene trykt i et lite hefte av kartong, 2 bilder på hver side. Det er jo ujusterte råkopier, men jeg synes de er veldig fine. Moro å ha til senere, i stedenfor at man må møte opp hos fotografen og velge bilder fra storskjerm f.eks.

Back
Topp