Har ett kjempe problem....

Februar18

Glad i forumet
Gutten min på snart 2 år bråker om natten!
Han legger seg på magen med bena opp under magen og så ligger han å slår hodet inni sengekanten! Og han dunker det hardt....i søvne! At han ikke får vondt er helt utrolig!
Jeg kan ligge i en annen etasje i huset og alikevel hører jeg den dunke lyden!
Kan gå inn til han å legge han ned og han har igjen øynene og er helt slapp og puster tungt fordi han sover....så tar det 2 min så er det påan igjen!
Slik ligger han opp i mot 2-3 timer hver eneste natt!
Så jeg sydde stropper på 2 puter å knytte de fast i hver enda av sengen! Men nå dunker han seg i sprinklene på siden! Der er sengekant, men han dunker høyere oppe....
Han ligger ikke i ro ett eneste sekund i løpet av natten! Om han ikke dunker seg så turner han rundt...
Noen som har ett godt tips til hva jeg kan gjøre???? Han kommer til å bli hjerneskadet om han fortsetter på den måten!
Har puttet han i vognpose men han kryper bare ut....så har eg vurdert sele, men er redd han kommer til å vikle seg helt rundt i den....HJELP!!! :)

tror du ikke får gjort noe med det
gutten her på 6 turner også i senga
han sitter,han står, han snur seg 360grader i senga begge veier slik at han plutselig ligger med hode der beina lå når han la seg osv. Tenker som så så lange de ikke skader seg så går det bra

Nei turningen tror eg ikke eg får gjort noe med! Men den dunkingen av hodet som han driver med 2-3 timer hver natt! Kan jo ikke være bra for hodet tenker eg?? For han dunker seg veldig hardt! Hadde han vert våken så hadde han begynt å gråte....Er såpass hardt!

Så merkelig! Alt unger finner på!
Ligger han i sprinkelseng? Hva med å legge ham i en sånn reiseseng? De har myke vegger i stoff. Kanskje han klarer å venne seg av med uvanen?

Ja det er helt utrolig! Han holder jo hele huset våken om nettene når han bråker slik! Men han selv sover som en stein...merkelig nok!
JA!! Hvorfor har eg ikke tenkt på det?? Tusen takk for god ide! Det skal eg prøve :) :) Så da må eg ut på shopping på mandag :)

Back
Topp