har et stort håp.....

Burberry

Forumet er livet
.....om å komme inn her.[:)]

er kjempespent, tester for EL hele tida nå men tror jeg kommer hit om den sitter. har slitt de siste mnd fordi jeg har så uregelmessig mens. hadde en mnd med 35 dager, så en mnd med 38 dager og sist mnd med 48 dager... er ikke lett å regne ut noe da.... så håper vi treffer blink denne gangen. lykke til alle dere andre. håper vi sees mer her inne.[:D][:D][:D][:D][:D]

det morsomme er at hvis det klaffer med 48 dagers syklusen min så har jeg termin dagen etter bursdagen min. hehe... blir fin bursdaggave [:)][:)][:)][:)]

lykke til med prøvingen :) prøver for fullt vi også..og skal ha neste mens 20 september..så hvis det går som planlagt har eg termin i slutten av mai,begynnelsen av juni[;)]
vi "kjenner" hverandre også fra ett annet forum hihi [;)] kanskje vi kommer på samme forum denne gang også [;)] ja no lurer du vel fælt på kem eg e hehe[:D]

ORIGINAL: |*storesøsterT*|

lykke til med prøvingen :) prøver for fullt vi også..og skal ha neste mens 20 september..så hvis det går som planlagt har eg termin i slutten av mai,begynnelsen av juni[;)]
vi "kjenner" hverandre også fra ett annet forum hihi [;)] kanskje vi kommer på samme forum denne gang også [;)] ja no lurer du vel fælt på kem eg e hehe[:D]

hmmmm.... ja ble skikkelig nyskjerrig nå.... hvem er du da?[:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D]

Jeg har også et stort håp! Har også brukt el tester denne gangen, fikk positiv test på tirsdag, så jeg blir vel å teste over neste helg, krysser virkelig fingrene for oss begge Kathleen, hadde vært kos å kommet i samme forum en gang til![:)]

Back
Topp