har et par ? : )

Lykke<3

Forelsket i forumet
Jeg skal sy bilstolpose/vognpose og vil sy med ull på den ene siden og fløyel på den andre. Lurer da på hvilket ull er best for babyen? har søkt en del på nette og er jo så mange å velge i :S .. Så de brukte fløyel og ull på risarosa posene.. Noen som har erfaring med det? Får baby i sept, så vil ha noe som er godt å varmt igjennom vinteren :)

Noen nettsider å anbefale jeg kan kjøpe stoff i fra?
Veldig lyst på det i fargene lyse rosa og brunt :)

Mye fint ullstoff hos myllymuksut (tror jeg har stava rett). Stoff og stil har cordfløyel. Jeg har sydd poser med ullfleece fra stoff og stil. Den er ikke like myk, men det funker. Tror den er billigere. Myllymuksut har mer ullundertøy lignende, så den er nok mykere.

Myllymuksut.com har kjempedeilig ull,anbefales! Feks den med brune pinnsvin på,den ulla er litt tykkere og passer godt i en vognpose. Forøvrig så er nick-bildet mitt en dress jeg har sydd av akkurat det ullstoffer ;-)

Jeg har forresten brukt poplin fra stoff og stil som ytterstoff. Ganske billig og greit å sy. Skal være vindtett og vannavstøtende, men jeg tok i tillegg å vaska det i impregnering, så nå preller vannet av. Poplin er ikke så tykt, og det kan være greit at en bilpose ikke er for tykk mellom ungen og setet, sånn sikkerhetsmessig

Back
Topp