Har et lite håp <3

LiHaLo

Forumet er livet
Novemberskattene 2014 <3
Et bittelite håp om å komme inn her..

Hadde utskrapning for fire uker siden etter ma i uke 10(mista uke 5). Mener bestemt jeg hadde eggløsning forrige mandag(tre uker etter utskrapning), og nå 7 og 8 dager dpo har jeg hatt veldige murringer i mage og rygg.
Var bombesikker på at tr skulle komme i går, men murringa har bare fortsatt. Håper bare tr holder seg unna nå.. planer om å teste julaften om det fortsetter sånn uten tr :)
Var også litt kvalm på jobb i dag.
Nå blir jeg helt syk i hodet av all tenkinga! En uke er lenge å vente asså...
Vil så inderlig:)
 
Håper sammen med deg !:) håper murring betyr spire hos oss begge ;) blir mye tenking og symptomleting denne uka da regner jeg med. Krysser fingrene for fantastisk nyhet og gave på selveste julaften da ;)
 
Håper sammen med deg !:) håper murring betyr spire hos oss begge ;) blir mye tenking og symptomleting denne uka da regner jeg med. Krysser fingrene for fantastisk nyhet og gave på selveste julaften da ;)
Åh er det murringer hos deg også?? Hvor langt er du i syklusen? Mye symptomleting ja! Og prøver å ikke si så mye til kjæresten, for han ble så veldig skuffa når det gikk galt sist, så prøve å gi han en gledelig julegave;)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Spennende :) er murringer her også :)
 
Åh er det murringer hos deg også?? Hvor langt er du i syklusen? Mye symptomleting ja! Og prøver å ikke si så mye til kjæresten, for han ble så veldig skuffa når det gikk galt sist, så prøve å gi han en gledelig julegave;)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Ja, her er det kraftige murringer stort sett hele dagen. Sammen med mye utflod, ømme/vonde brystvorter, tretthet og halsbrann. Hvor jeg er i syklusen er ikke lett å vite, stoppet på pilla 26.november, fikk ikke blødning og har fremdeles ikke blødd. Fikk derimot rosa utflod 3.desember som kan ha vært eggløsning. I så fall var ikm idag, uten tegn til tr. Skal teste fredag eller lørdag :)
 
Ja, her er det kraftige murringer stort sett hele dagen. Sammen med mye utflod, ømme/vonde brystvorter, tretthet og halsbrann. Hvor jeg er i syklusen er ikke lett å vite, stoppet på pilla 26.november, fikk ikke blødning og har fremdeles ikke blødd. Fikk derimot rosa utflod 3.desember som kan ha vært eggløsning. I så fall var ikm idag, uten tegn til tr. Skal teste fredag eller lørdag :)
Nei, da er det ikke lett å vite. Krysser fingrene for positivt resultat! Er litt for spennende det her, godt jeg har handla inn en haug med tester :p
Regner med at du oppdaterer testinga:)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
:) spennende er ordet! Når skal du teste?

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

tenkte jeg skulle teste 2.eller 3. juledag :) om ikke mensen kommer da ;)
 
Nei, da er det ikke lett å vite. Krysser fingrene for positivt resultat! Er litt for spennende det her, godt jeg har handla inn en haug med tester :p
Regner med at du oppdaterer testinga:)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Ja, utrolig spennende! Har en haug tester jeg også ;) så klart skal jeg oppdatere om testinga når den dagen kommer :) du også!!!?!?! :D
 
Krysser fingrene for at dere joiner meg her inne!
Noe finere julegave er det ikke mulig å få :)
Med meg er det fortsatt veldig tidlig, kun 3 + 5 idag, så blir mye tanker her og....
 
Back
Topp