G Gjørdis Glad i forumet 2 Jun 2010 #1 I dag pratet jeg med UNN. Skal i gang med nytt og siste forsøket etter sommerferien[:D] Dersom alt går etter planen blir jeg å starte på synarela i midten av aug, og sprøyter i beg. av sept.
I dag pratet jeg med UNN. Skal i gang med nytt og siste forsøket etter sommerferien[:D] Dersom alt går etter planen blir jeg å starte på synarela i midten av aug, og sprøyter i beg. av sept.
V vindre Flørter med forumet 2 Jun 2010 #4 Lykke til med forsøket. Blir spennende. Skal krysse alt for at det skal gå din vei denne gangen
babyT Forumet er livet 2 Jun 2010 #5 synes dere er tøffe som går gjennom forsøk etter forsøk. Og dennen gang SKAL det lykkes! Krysser alt vi har for dere nå. Lykke til!
synes dere er tøffe som går gjennom forsøk etter forsøk. Og dennen gang SKAL det lykkes! Krysser alt vi har for dere nå. Lykke til!
G Gjørdis Glad i forumet 2 Jun 2010 #6 Tusen takk jenter. Denne gangen er det ikke noe alternativ, det SKAL å VIL gå bra[;)] Satser på full klaff, og tvillingsvangerskap[:D]
Tusen takk jenter. Denne gangen er det ikke noe alternativ, det SKAL å VIL gå bra[;)] Satser på full klaff, og tvillingsvangerskap[:D]
Hade! Forelsket i forumet 3 Jun 2010 #7 Lykke til Ønsker du to, håper vi på to [:D][:D][:D][:D] Jeg også vil gjerne ha to
MAHO78 er endelig mamma:) Januarhula 2014 3 Jun 2010 #8 ORIGINAL: fano Da begynner jeg og krysse nå jeg [:D][:D][:D] sign. Masse lykke til! [:)]