Har en kul i puppen..

LilleBall

Forumet er livet
Sto og dusja her om dagen og kjente en kul i brystet.. Tenkte ikke noe over det, men tok meg der idag og da var den litt større.. [&:]

Har ringt til legen min og fikk time om 2 uker (!) Jeg var jo så ung at trodde ikke det var noe.. Hørtes ut som om hu dama ikke trodde meg.. [8|]

Jeg tror ikke det er kreft, men blir jo likevel bekymret og syns det skal tas på alvor.. Noen som har opplevd lignende? [&o]

Ikke opplevd liknende, men jeg syns du skal ringe en gang til å få en time litt før...

det er ikke en tilstoppa melkegang eller noe sånt?

Kjenner ei som stadig får kuler i brystet. Det har vært ufarlige vanncyster hver gang.

Så det trenger ikke være noe alvorlig, men skjønner at du blir redd.

Jepp, fikk time samme dag. Dette er for 4 år siden ca..

Var og til mammografi/ul og tok biposi av den. Det er et fibroadenom jeg hadde. Fjernet den for en uke siden ca pga str. Var ca 3 cm og da anbefaler de å fjerne den.

Kuler skal alltid tas alvorlig selvom din mest sansynlig ikke er noe. Så ring igjen og få ny time. De har alltid noen hastetimer på lur.

Nei, jeg har ikke melk lenger og sluttet amme for 6mnd siden. Har ikke hatt noe siden.. [&:]

Ja, jeg går bare prøve og ringe igjen. Syns jeg blei behandla dårlig med tanke på at de vil damer ska gå og undersøke seg en gang i året for dette.

Har 2 tilfeller av brystkreft i familien hvor 1 døde, men jeg tenker ikke det er noe slik. Tror nok heller det kan være en cycte.

Tusen takk for svar.

Back
Topp