Har en kompis

siljed

Elsker forumet
som har en SLANGE!!!!!! Hater slanger, og det er ikke så langt fra oss... Og den har stukket av 2 gangr før.... Har veldig lyst å ringe politiet..... Er jeg frekk da?? ringe anonymt....

ORIGINAL: valentinesbaby

gift eller kveleslange?

Er en kvelerslange, blir ca 4 meter [&:][:'(][&:]

stikki av??har han den løs ute ell noe?

ORIGINAL: fjuss

stikki av??har han den løs ute ell noe?

Ikke vet jeg hvordan den har klart det, men har no det...... Han har den løs avogtil....

hadde ringt tvert....

ORIGINAL: svimsa

Nå skal det bli lov med reptiler som husdyr syntes jeg å lese [>:]

What???? Hater krypdyr, ekleste som finst[:'(][&:] 

Er vel bare et tidsapørsmål at noe kan skje da[:o]

ORIGINAL: siljed

Jeg vet! [>:]  Og med alle de slangene som rømmer synes jeg ABSOLUTT IKKE noe om det!! [>:]

Det der er en 'trend' jeg ikke liker[:o]

liker reptiler jeg. Syns insekter er 300 ganger verre.

Personlig hadde jeg ikke ringt politiet, om jeg klarer å se bort fra det faktum at jeg liker slanger, så må du tenke på det at personen kanskje har samme forhold til slangen som vi har til en hund eller katt.
Uansett hvor ekkelt det er for mange så er det jo hans kjæledyr, og han har ett forhold til den.
Men hadde nok bedt han om å passe ekstra godt på med tanke på barn.
Forøvrig så tror jeg faktisk ikke en kvelerslange er så mye mer farlig enn en hund (med tanke på at den ikke blir 4 meter over natten, og at 4 meter slanger blir håndtert veldig ofte av "normale" mennesker).

Så lenge det skjer under ordentlige forhold ( med tanke på riktig bur, utstyr, mat og stell) og at den/ de som skaffer seg et eller annet reptil har kunnskaper om reptiler...så hvorfor ikke...Det er jo ikke snakk om giftige dyr....og man kan jo komme med restriksjoner på hvilke dyr som er lovlige og ikke.....

Det er ganske mange ulovlige reptiler rundt om i landet allerede.

Jeg kunne svært gjerne ha tenkt meg en gekko....de er så innmari søte....eneste minus er at dem spiser levende føde som innimellom stikker av (orker ikke å ha huset fullt av døde sirisser og andre småkryp...)

Frekk nei.. Få møkka vekk!

Ringte idag.. Så rekner med de henter den imorgen,

ORIGINAL: to snart?

Det gjorde du bare rett i.
Jeg har kommet til å gjort det samme!

Godt du er enig[:)]

ORIGINAL: siljed

Jeg vet! [>:]  Og med alle de slangene som rømmer synes jeg ABSOLUTT IKKE noe om det!! [>:]

ORIGINAL: pernilleht

ORIGINAL: *Gitte87*

jeg hadde ikke ringt, men det er fordi jeg liker slanger[;)] men hadde tatt en alvorsprat med han og bedt han passe litt bedre påden[:D]

sign

ORIGINAL: *Gitte87*

jeg hadde ikke ringt, men det er fordi jeg liker slanger[;)] men hadde tatt en alvorsprat med han og bedt han passe litt bedre påden[:D]

Signerer på denne!!
Slanger er råe!! Alle eksotiske dyr er det!! Men en skal behandle de riktig, om en har noen!!

Hvor har du lest det hen?!

JIPPI sier jeg og sambo....Vi digger reptiler og håper inderlig at det blir lov...

Her er et bilde av meg og tigergutt fra Reptilparken i Oslo...

Back
Topp