har en kjip dag..

hege v

Glad i forumet
mannen min har begynt så smått og jobbe igjen etter at han har vært sykemld en stund, og i dag er jeg allene med 2 åringen.han får ikke barnehage plass før 15 aug.er så slitsomt å gå her hjemme med han når jeg har bekkenløsning.bare jeg gjør noe så får jeg kynnere,ikke noe godt.ikke lett å underholde en 2 åring hele dagen.synes jo så synd på han også, når jeg orker så lite,huff.

får liksom ikke gjort noe her hjemme heller når han er i beina på meg hele tiden.
det var dagens syt fra meg.

Uff da vennen, har du ingen som kan hjelpe deg?

Skulle gjerne hjulpet, men må jo jobbe jeg da....

Skal du være hjemme med han alene helt til du skal føde?

Håper du kan prøve å kose deg litt tross bekkenproblem [:)][:)][:)]

Klem

Stor klem til deg, skjønner godt det er litt kjipt, klem.

ORIGINAL: Etaeb

Klem

hei beate. nei har egentlig ingen som kan hjelpe. skal nok være hjemme med han allene til fødselen ja.men det må jo bare gå.får bare gjøre det beste ut av det.[;)]ha en fin dag.

ORIGINAL: hege v

ORIGINAL: Etaeb

Klem

hei beate. nei har egentlig ingen som kan hjelpe. skal nok være hjemme med han allene til fødselen ja.men det må jo bare gå.får bare gjøre det beste ut av det.[;)]ha en fin dag.

Ikkje at det hjelper deg, men eg husker godt korleis du har det fra baby nr 2 ( nr 1 var 6 mnd når eg ble gravid). Det er tøft altså, så om har mulighet til avlastning innimellom så hadde det nok gjort godt for deg! Får håpe på fint vær frammover, hjelper kanskje å være ute og leke litt for gutten din?  

Trøsteklem!
Synes du er kjempeflink jeg[:)]

ORIGINAL: IkkjeBareMarita

Trøsteklem!
Synes du er kjempeflink jeg[:)]

tusen takk dere[:D]det gikk ganske bra utover dagen.han var ute å lekte litt.men merker jeg er sliten.har fått sove noen timer nå,og det var godt.

fins det åpen barnehage der du bor som du kan benytte deg av? Da får du litt avlastning hvert fall.

Back
Topp