har en i magen som jeg syns hikker ekstremt mye..

FrøkenLykkelig

Blir kjent med forumet
Jeg syns at gutten i magen min hikker ekstremt mye. Flere ganger om dagen har han perioder der han hikker. Er dette normalt eller? Hikker deres baby mye? Er i uke 32 idag, og han har i de siste dagene vært ekstremt aktiv også.
 
hvordan kjennes det ut når de hikker ? [:)]
 
Ja, jeg har hørt at det er et sunnhetstegn at de hikker. Men syns bare det skjer så veldig veldig ofte.

Det er litt vanskelig å forklare. Men små dunk som går i samme tempo over en liten periode. Altså rytmiske dunk på samme sted. Ikke uregelmessige, slik det er når de sparker eller beveger seg. Vet ikke om du ble klokere, men det er hvertfall hikking fra babyen[;)]
 
Min gutt hikket veeeeldig mye!! søte små rytmiske dunk! [:D] vet ikke hva som er normalt jeg! håper det ikke gjør like vondt for dem som for oss! jeg HATER å hikke.. er så ubehagelig!
 
er mye hikking hos gutten vår også[:)] jeg håper også at hikkingen deres ikke er like ubehagelig som det er når vi selv hikker[8D]
syns det er litt kos i all hikkingen[:)] som andre sier, er det et godt sunnhetsteng[:D]
 
Masse hikking her!!! [:D]
 
Jeg har kjent hikking 5 ganger bare idag [8D] Dirrer i hele magen, og hvis jeg sitter så kjenner jeg det av å til i rumpen[:D][:D] 
 
Godt å høre det er flere som har ivrige små hikkere[;)] Håper ikke babyens hikking er like ubehagelig som vår nei, syns det høres kjipt ut å ligge inni der å hikke. Men de har det vel bare bra[:)]
 
ORIGINAL: ~Ann Helen~

Hikking er bra... Da trener de lungene... Hikker ofte han i magen her også.
sign [:D]
 
min hikker ikke noenting som jeg har merket.. men ikke alltid jeg klarer kjenne etter så godt igjennom dagen, når jeg er optatt med ting og tanng. så kan jo hende han gjør det fordiom jeg ikke merker det.  Adrian hikket veldig mye..
 
Mini i magen her hikkar ikkje så eg merkar det. (Men eg kjenner generelt ikkje så mykje til han, sidan morkaka ligg foran).

Forrige svangerskap hikka lillegull VELDIG masse! Hikka masse når han kom ut også [:)]

Eg har hørt at babyar ikkje "merkar" at dei hikkar (at dei ikkje har noko ubehag med det i alle fall!), det var godt å tenke på når han hikka som verst [;)]
 
Godt å se det du skriver, _magica, at de selv ikke merker at de hikker[:)]

Jeg var til jordmor tidligere idag, og fortalte at jeg syntes han hikket så mye. Og da sa hun at hvis de hikker veldig mye, så kan det være de får kollikk når de blir født..... Det var jo ikke noe hyggelig å høre. Men hun sa at det ikke alltid var tilfelle da, og at det kom selvfølgelig an på hvor mye babyen hikker inni magen. Har liksom ikke så mye å sammenlikne det med, om han egentlig hikker veldig mye eller om han hikker som normalt[:)]
 
her hikker h*n flere ganger om dagen ja[:)] 
 
Hikking gjør ingenting[:)] Husker førstemann hikket mye også. Og har også begynt å merke at andremann her begynner å hikke endel.
Syns det er litt rart å merke de rytmiske bevegelsene når de hikker, men samtidig veldig gøy og betryggende[:)]
 
Back
Topp