Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: *oopsIdiditagain*
Dere altså. Takket være dere og denne forferdelige hemmelige tråd sitter jeg her og flirer som bare det.
You made my Day!
(er forresten noen som har gjettet riktig allerede)
ORIGINAL: lenemor
Dere altså. Takket være dere og denne forferdelige hemmelige tråd sitter jeg her og flirer som bare det.
You made my Day!
(er forresten noen som har gjettet riktig allerede)
jeg håper det er meg.... jeg er så dårlig på å tippe at det hadde gjort dagen for meg å gjette rett for en gangs skyld [:D]
ORIGINAL: SuperBerta
Jeg har naturligvis fjernet alle spor av dialekt i min skrivemåte. Så det kan være det lurer dere litt.
Og så hint, ja.
Jeg er ikke Britney Spears. Og jeg elsker kake. Og så er passordet (som jeg ikke har endret enda) på min hemmelige bruker det samme som begynnelsen på mine foreldres telefonnummer som igjen nesten er det samme som postnummeret deres[8D]
Og så stemmer det at dette er mit tredje barn (hvis det da blir til noe). Jeg skal teste på nytt imorgen tidlig. Mine pupper sier tydelig "gravid". Mensen er det intet tegn til og det var to streker på testen igår, men den ene var litt svak. Men en strek skal jo være en strek.
Og så elsker jeg spekeskinke og driter i om jeg er gravid eller ikke. Spekeskinke må jeg ha! Liker særlig Birkebeinerskinken! Kan dere anbefale meg andre som er gode og milde?
Er du sikker på det altså? [;)]
Hmm.. jeg er jo så sikker på hvem du er! Hvis ikke du lurer meg da..[8D]
Hvis jeg sender PM til deg, og har rett, innrømmer du det da?[:D] På PM altså..[;)]