Har en hemmelighet

*oopsIdiditagain*

Andre møte med forumet
Tenkte jeg skulle lage litt spenning herinne ettersom det er så lite som skjer her i sommertiden.

Det ser nemlig ut til at jeg er gravid igjen.... Det vil si at det trolig blir baby i mars 2011. Det er både planlagt og ikke. Ting har skjedd litt fortere enn vi hadde tenkt[8|].

Og nå må detektiverne på arbeide og finne ut hvem jeg er[;)].

Vi har besluttet at holde dette hemmelig for øvrig familie inntil videre. Når jeg ser dem i sommer må jeg bare være den som kjører eller finne på andre dårlige unnskyldninger for ikke å drikke vin. Er ikke den store vindrikker mer uansett, så tror jeg skal klare å lure dem.

Er spent på hvordan dette kommer til å gå. Er litt kvalm og trøtt allerede selv om det er tidlig. Zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz[:)]

Hmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm.... ble ikke særlig nysgjerrig heller nå da [:D][:D][8D][8D][;)][&:]  Gratulerer så mye med spiren,håper formen vil bedre seg [:)]. ( og til den som måtte finne det ut, send meg en PM [;)][:)])

Åhhhhh - jeg liker ikke slike hemmeligheter jeg[>:] Men så utrolig kos for deg da (har null peil på hvem det er...)[:)]

Oioioi! Må visst få tak i Actrine og starte en etterforsking her. God bedring (Det går jo over, om ikke før, så til våren[8D])

ORIGINAL: SuperBerta

Er det lov å gjette høyt?[:D]

Jeg har en anelse, men det er bare på bakgrunn av skrivemåten..[8D]  Så det kan jo være lureri!

Det var akkurat det jeg og tenkte [:D]
Var noe spesielt med skrivemåten her ja [;)]

ORIGINAL: SuperBerta

Er det lov å gjette høyt?[:D]

Jeg har en anelse, men det er bare på bakgrunn av skrivemåten..[8D]  Så det kan jo være lureri!

ja det må være lov å gjette høyt! [:D]
jeg fikk og en mistanke når dere kommenterte det med skrivemåten..[8D][;)] så nå vil jeg se om flere tipper det samme som meg!

Ikke lov å gjette høyt enda! Men dere kan jo gjette høyt overfor hverandre på PM. Så vær snille ikke å gjette høyt herinne. Jeg lover å avsløre meg etterhvert. Men det er jo bra med litt aktivitet så lenge

Gratulerer så masse med spiren.
Hmm ja hvem kan du være. må tenke litt.
Har du 1 eller 2 barn, jente eller gutt?

ok, får vente litt med gjettingen da. Gratulerer forresten,[;)][:D] Det glemte jeg å si i sted! [:D]

Nå ble jeg ikke nysjerrig i det hele tatt nei

Jeg har ingen anelse hvem du er, klarer ikke å tyde skrivemåte eller noe[:D][8D]

Men gratulerer så mye med spira, håper du får ett fint sv.skap[:)]

Og altså, jeg er veldig villig til å ta imot tips på pm[8D]

Jeg har en forestilling om hvem du er, men jeg tar vel feil, som vanlig. Gratulerer uansett - med nummer tre? [;)]

ORIGINAL: lenemor

Jeg har en forestilling om hvem du er, men jeg tar vel feil, som vanlig. Gratulerer uansett - med nummer tre? [;)]

Det tror jeg og [;)]
Gratulerer forresten [:D]
Glemte helt å si det i stad [&:]

Jeg har naturligvis fjernet alle spor av dialekt i min skrivemåte. Så det kan være det lurer dere litt.

Og så hint, ja.

Jeg er ikke Britney Spears. Og jeg elsker kake. Og så er passordet (som jeg ikke har endret enda) på min hemmelige bruker det samme som begynnelsen på mine foreldres telefonnummer som igjen nesten er det samme som postnummeret deres[8D]

Og så stemmer det at dette er mit tredje barn (hvis det da blir til noe). Jeg skal teste på nytt imorgen tidlig. Mine pupper sier tydelig "gravid". Mensen er det intet tegn til og det var to streker på testen igår, men den ene var litt svak. Men en strek skal jo være en strek.

Og så elsker jeg spekeskinke og driter i om jeg er gravid eller ikke. Spekeskinke må jeg ha! Liker særlig Birkebeinerskinken! Kan dere anbefale meg andre som er gode og milde?

hvem skal vi sende pm til med gjetting da? Til deg selv? 

ORIGINAL: lenemor

hvem skal vi sende pm til med gjetting da? Til deg selv? 

Nei det vet da ikke jeg. Og meg selv er jo et litt mystisk begrep nå, for hvam er jeg egentlig? Tror ikke jeg holder ut å ha dobbelt bruker i lengden. Blir jo helt splittet!

Kan det stemme at du har 2 jenter?

Vi liker godt strandaskinke vi - og så er jo Westfaler godt til en avveksling (jeg spiste også spekeskinke under svangerskapene mine - min jordmor sa at vi har så strenge retningslinjer for produksjon av spekemat i norge at norskprodusert skinke er greit)

ORIGINAL: silje a

Tror kanskje du tenker på den samme som jeg....

ORIGINAL: Olive76

ORIGINAL: silje a

Tror kanskje du tenker på den samme som jeg....

kan en av dere tenke høyt på pm til meg??????[:D][:D][:D]

what?! tenk høyt på pm til meg og noen!!![:D][:D]

Back
Topp