Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: lumina og Erik
Hvis man MÅ ha det ene glasset, ja..
ORIGINAL: JuleKuleVero
ORIGINAL: Tinha
kjenner ei som har vært på rehab med eisom tok et glass i uka. hver onsdag kl 8. da måtte alle gå å la henne være i fred å ta sitt ene glass med vin. uansett om det var julaften eller om det var vanlig hverdag! så hun var innlagt som alkoholiker! så om man MÅ ha det glasset ja!
Eh javel.... Hørtes litt vel rart ut i mine ører. Innlagt for et glass vin i uka???
Ha ha! Tror jeg ikke noe på!
ORIGINAL: Marinah
Kan det kalles alkoholiker om man drikker ett glass vin daglig? [8D]
ORIGINAL: JuleKuleVero
kjenner ei som har vært på rehab med eisom tok et glass i uka. hver onsdag kl 8. da måtte alle gå å la henne være i fred å ta sitt ene glass med vin. uansett om det var julaften eller om det var vanlig hverdag! så hun var innlagt som alkoholiker! så om man MÅ ha det glasset ja!
Eh javel.... Hørtes litt vel rart ut i mine ører. Innlagt for et glass vin i uka???
Ha ha! Tror jeg ikke noe på!
helt sant. hev ut familien sin på julaften når klokka var 8 om julaften falt på en onsdag! HUn MÅTTE ha det glasset med vin i fred å ro hver onsdag klokka 20.00! Dette over flere år! Helt sant. (dessuten er et familie medlem som har vært på avrusning så har ingen grunn til å betvile sannheten i det) MÅ man ha noe til et gitt tidspunkt er man avhengig