har ei venninne

• Trådstarter Trådstarter *BV addict*
  • Opprettet Opprettet
B

*BV addict*

Guest
som fikk positiv gravid test.
dro til legen og tok urinprøve. den var negativ. i tillegg tok de blodprøve som ikke viste noe.

så da spørr jeg dere: da var det noe galt med gravidtesten hun tok hjemme? for så lenge blodprøver ikke viser noe hos lege er du UMULIG gravid?

hun har slått fra seg hele tanken for lenge siden. over 1 mnd siden dette skjedde, men jeg sitter fremdeles her å tenker " det kaaaaan jo hende?"

sier jeg ville tatt en ny test nå så lenge etter for sikkerhets skyld, men det mener hun er bortkastet penger.
er kanskje det?[:)]

Blodprøven viser ALLTID korrekt. Kan ikke tenke meg noe annet.

ORIGINAL: TonjeJenta

ja ok[:D]
rar test da?!
trodde de kunne vise feil negative men ikke feil positive?

ORIGINAL: Labambie

Hehe! Det var ikke tilfeldigvis Clearblue hun tok? De blir nemlig alltid positive på meg, og jeg er aldri gravid.. [8D] Så det er faktisk veldig veldig mulig. Blodprøven derimot, har alltid rett.

hehe vet ikke[:D]
hvordan har det seg da? legen forklart deg hvorfor du får positiv? har du det hcg hormone i kroppen hele tiden du da eller hvordan fungerer dette?[:D]

Blødde hun etter disse testene da? Da kan det jo ha vært en slik kjemisk graviditet... Jeg hadde en slik en. Jeg fikk en svak positiv test og hadde masse symptomer sånn som ømme pupper. Men dagen etter var neste test helt negativ og to dager etter dette begynte jeg å blø. Symptomene forsvant også på et blunk...

ORIGINAL: *LykkeligeMamma*

ORIGINAL: TonjeJenta

ja ok[:D]
rar test da?!
trodde de kunne vise feil negative men ikke feil positive?

Quick Respons har hent at har gitt feil resultat positivt.
Men det skjer veldig veldig sjeldent. Men blodprøve er alltid 100% sikkert.

ORIGINAL: Tweak

Blødde hun etter disse testene da? Da kan det jo ha vært en slik kjemisk graviditet... Jeg hadde en slik en. Jeg fikk en svak positiv test og hadde masse symptomer sånn som ømme pupper. Men dagen etter var neste test helt negativ og to dager etter dette begynte jeg å blø. Symptomene forsvant også på et blunk...

vet ikke om hun har blødd etterpå. helt glemt å spørre om det

ORIGINAL: Goth

så kjekt du har ei venninne...

Hva er poenget med slike svar?[&:]

Hehe! Det var ikke tilfeldigvis Clearblue hun tok? De blir nemlig alltid positive på meg, og jeg er aldri gravid.. [8D] Så det er faktisk veldig veldig mulig. Blodprøven derimot, har alltid rett.

dritskummelt[&:]

ORIGINAL: *LykkeligeMamma*

hehe vet ikke[:D]
hvordan har det seg da? legen forklart deg hvorfor du får positiv? har du det hcg hormone i kroppen hele tiden du da eller hvordan fungerer dette?[:D]

Aner ikke! Legen hadde ingen god forklaring, annet enn å ikke ta de igjen.. [8D] Alle andre tester reagerer som de skal, altså blir negative, men CB, alltid positiv. Blir tulling vettu! Heheh

Jeg kjenner ei til som har denne opplevelsen. men det er nok veldig sjeldent. Hun også må sjekke med blodprøve og ihvertfall holde seg unna CB. [:)][:)]

[8|]

ORIGINAL: arquinne

ORIGINAL: EricaJenta

Hva er poenget med slike svar?[&:]

Heh, du er rar...

Back