Har ei venninne..

MammatilKevin

Forelsket i forumet
Hei jenter!:)
har ei venninne som lurer litt ang det å opperere kjønnsleppene sine, de indre, pga de er mye større enn de ytre.
Hun sliter veldig med dette i forhold til partner, å lurer på hvordan det fungerer å gjøre dette.. Og om det er noe hun må betale for. Som sagt så er dette noe hun sliter veldig med..'

Noen som har erfaringer med dette og som vil dele? dere kan godt sende meg en pm hvis dere ikke vil legge det ut her.. Har ikke noe erfaring selv, så sa til henne at eg skulle spørre her inne for henne.. Hun syns jo at det er et litt flaut og pinligt problem..

Dyttehjelp ønskes![:)]

har ikke peil..men det blir i det minste en dytt[:)] Har hun prøvd å google litt om dette??

ORIGINAL: Pontus

har ikke peil..men det blir i det minste en dytt[:)] Har hun prøvd å google litt om dette??

Ja hun har googlet litt, men ville gjerne høre om noen har egne erfaringer.. Må tilføye at dette er noe hun har tenkt på og har plagdes med i flere år[&:]

Jeg vet ikke, men det er jo noe hun vil få svar på hos fastlegen sin[:)] Det kan jo tenkes at hun kan få dekket noe av operasjonen i hvert fall...

Dyttelitt[:)]

Har hun tatt det opp med deg, og spurt om du kan spørre på bv? [:-]

Hun bør ta det opp med fastlegen sin.

ORIGINAL: StinkiStini

Har hun tatt det opp med deg, og spurt om du kan spørre på bv? [:-]

Hun bør ta det opp med fastlegen sin.

Hun har vært innom å tittet litt her selv, så veit at det ikke bare er babysnakk det går i.

ORIGINAL: Shopoholic

Har det skjedd noe i forbindelse med fødsel? 

Nei, hun har hatt det siden puberteten..

http://www.avivahelse.no/visartikkel.asp?art=301

Back
Topp