Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Niiitah87
ORIGINAL: MsMarte.
Den er litt brei, med syns du passer den uansett, men vil ikke kalle det negernese akkurat[;)]
Årrrhhh :(
ORIGINAL: MsMarte.
hva ville du helst ha til svar da?
At eg har det, for eg syns det e fint.
Men eg lige ikkje når folk seie "negernase", for det hørres litt stygt ud syns eg.
Lige det ikkje.
ORIGINAL: hønselovisa!
ORIGINAL: petrinesnuppa
er du halvt neger da, siden du har slik nese?
Nei, så eg har sånn nase allså?
er det ja du vil ha eller?!?!for kan godt si ja assa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
altså du liker ikke at folk sier neger nåssa ell hva du skriver men,i ditt hi så spørr du om du har nagernasså!?
ORIGINAL: mamma85
Synes ikke du har slik nese som du skriver om lengre oppe... men skjønn litt rund nese bare[;)]. Ser ut som sønnen din har arvet nesen din..han var kjempe skjønn på bildet..begge to forresten[:)].
Husk folkens vi er på nettet, det er ikke et seriøst verden dette her det er det som er så bra at på slutten av dagen så bare slår vi av maskinen...[8|]
*skal legge inn søknad om jødenese, men vi må ikke kalle det for jødenese, liker ikke det jeg..*
aha, israelnese!!
ohhh, niiiiice!
fyyy flate jeg satte røyken i halsen in the moment!!!hahahhaha
jeg har nese pakistaner men vi kalller det ikke sånn jeg har utenlandsknese!
ORIGINAL: ActionPaction
*skal legge inn søknad om jødenese, men vi må ikke kalle det for jødenese, liker ikke det jeg..*
aha, israelnese!!
ohhh, niiiiice!
fyyy flate jeg satte røyken i halsen in the moment!!!hahahhaha
jeg har nese pakistaner men vi kalller det ikke sånn jeg har utenlandsknese!
(pst: du glemte pil til bildet ditt!)