Har du .....?

me84

Elsker forumet
Sovet vekke fra babyen din enda? gikk d fint? jeg skal d en natt om en mnd....har litt klump i magen,men tror d går greit,hun sover jo hele natten uten mat og tar flaske(håper vi) men alikevel.....[:D][&o]

Har hatt barnevakt til snuppa på natta, men da har jeg vært i samme hus.
Gikk helt fint da, men hadde vel vært værre om jeg hadde vært et annet sted. [8|]

Nei har ikke det. Hun tar bare puppen fortsatt så jeg må nok vente med det men det haster ikke assa[8D]

Nei,har ikke det.
Han får fortsatt en del pupp på natten/morgenkvisten, men viktigst av alt er nok at jeg absolutt ikke er klar for det.Liker ikke å være borte fra han på dagtid engang.

ORIGINAL: Irenemor82

Nei har ikke det. Hun tar bare puppen fortsatt så jeg må nok vente med det men det haster ikke assa[8D]

Har bare vært borte fra henne i en natt. var grusomt i starten, men gikk seg til etthvert. du klarer nok å kose deg skal du se[:)]

Vi har hatt barnevakt noen kvelder (besteforeldre) men har kommet hjem og sovet i samme hus. Det har gått helt greit. Men skal være borte en hel natt om noen uker - er spent, men vet jo at det helt sikkert går bra. [:D] Man må nesten bare bestemme seg for å stole på barnevakten.[;)][;)]

nei har ikke det, har hatt engang på kvelden, me var da hjemme igjen til 23.. men planlegger en helg i danmark nå (min kjære og meg), så da blir det barnevakt[:)]

ORIGINAL: Irenemor82

[:)]

Ikke  enda.. men fra lørdag til søndag skal begge snuppene ligge på setra med mamma og pappa.. vi har bedd inn til spillekveld her, blir både litt alkohyler og høylytt stemning regner jeg med.. så da er det greit at de er et annet sted! og regner med det går veldig bra! selv for mor.. hehehe...

Jepp! Eirik har sovet hos besteforeldrene sine, og alene med pappan sin og det har gått helt fint! Bare sunt for babyen og for deg det [:)]

ORIGINAL: mrsSJ

Nei,har ikke det.
Han får fortsatt en del pupp på natten/morgenkvisten, men viktigst av alt er nok at jeg absolutt ikke er klar for det.Liker ikke å være borte fra han på dagtid engang.

blir nok fortsatt lenge til her... men det er nok mest for min del enn linnea sin

Har vel egentlig ikke sovet i et annet hus enn han enda, han har blitt passet der vi sover, uten at jeg har hatt ansvaret for han på natten og morgenen[;)] Er jo bare herlig, hadde glatt levert han til besteforeldre for overnatting[:D] Men her blir det oftest at vi og overnatter der, pga avstander osv[;)]

Har litt dårlig samvittighet når mor passer han, ettersom hun sover dårlig i utgangspunktet og ikke sover i det hele tatt når hun har han.. Men hun har jo lyst å ha han da[;)]

Jeg har vært borte tilsammen 5 netter fra Thea!![&:] Var nå i ferien, i forbindelse med bl.a. et 5-årsjubileum med folkehøyskolen. Det gikk faktisk overraskende bra, jeg greide fint å kose meg og er veldig glad for det. Men det blir lenge til neste gang[;)]

har sovet borte en natt og det gikk kjempe bra!! hun sov faktisk mye lengre og bedre enn ellers[&:] (sikkert fordi hun ikke lukta melk) og det var veldig deilig ha en natt alene sammen med min kjære[;)]

ORIGINAL: me84

Sovet vekke fra babyen din enda? gikk d fint? jeg skal d en natt om en mnd....har litt klump i magen,men tror d går greit,hun sover jo hele natten uten mat og tar flaske(håper vi) men alikevel.....[:D][&o]

har ikke sovet vekke fra prinsessa, men det er for at hun ikke tar flaske så må være der med puppen. Har hatt barnevakt hjemme, men er altid hjemme i godt tid, å gir henne pupp før seng å når jeg kommer hjem. Å har hun våkna i mellomtiden, så har barnevakten fått gitt henne bittelitt mme på flaske i mellomtiden. GÅr greit men tar tid:P

Med prinsen var jeg borte en helg ( på jentetur ) da han var 3,5 mnd å han tok flaske. Han var da med pappaen å det gikk suuuuperbra. både for mor å far å barn:)
Så du skal ikke ha dårlig samvittighet eller klump i magen for det. du skal se at det går sååå finfint:)

Nei, har ikke klart det enda! Har bare vært bordte fra henne noen timer på dagtid!
Men en gang må jo bli den første, men jeg gruer meg til det!!!

Nope, og har ikke lyst til det heller jeg da.. Tror jeg ikke hadde fått sovet, skal jeg være ærlig.. Veldig seperasjonsangst fra henne jeg altså..

Back
Topp