Har du ?

Linquita

Blir kjent med forumet
Vi er alle veldig hormonelle nå og jeg gråter veldig mye av alt og ingenting.

Fks: gråt jeg fordi jeg hadde glemt å kjøpe søppelsekker på butikken

Og har begynt å gråte av sesong avsluttinger på serier jeg følger med på :p

Har dere noen morsomme ting dere har grått over ?:)

Jeg blir bare plutselig veldig trist.
Fatter det ikke, mener det ikke var sånn sist.

Men i går ble jeg veldig trist på vei hjem fra jobb, var kjempe lei meg for minsten ikke skulle være med hjem på ettermiddagen, men bli med en hjem fra barnehagen.

Jeg burde jo vært lykkelig for at jeg fikk en veldig rolig ettermiddag.

Ellers er det hele tiden små greier som gjør at jeg må presse tårene tilbake.

Jeg ble skikkelig lei meg og gråt av att mannen sa han kunne lage en brødskive til meg, siden jeg var sulten...

Jeg satt å så på kjæresten og minsten leke sammen. Begynte å hylgrine... Samboeren ble redd og spurte hva det var. Fikk hikstet frem: jeg får så vondt i hjertet... Så panikken i øynene hans før jeg fikk fortsatt: for jeg er så glad i dere og dere er så fine å se på... Blitt en smule dramatisk også...

Jeg satt å så på kjæresten og minsten leke sammen. Begynte å hylgrine... Samboeren ble redd og spurte hva det var. Fikk hikstet frem: jeg får så vondt i hjertet... Så panikken i øynene hans før jeg fikk fortsatt: for jeg er så glad i dere og dere er så fine å se på... Blitt en smule dramatisk også...
Haha. Herlig!

Jeg blir bare superhissig på radioen. Syns alle programledere og nyhetsankere er idioter. Haha

Haha... Jeg har begynt å ta et oppgjør med vennene mine på Facebook som delere artikler på nett uten å være kritisk til kildene og hvem som har skrevet det! Aaaaarg! :s

Jeg gråter av Home and Away for tiden:-O har følgt med på serien i altformange år, nå er hverdagslige ting i serien trist

Jeg gråt fordi jeg elsket kjæresten min så høyt her en kveld :O HYLGRÅT.
Så gråter jeg av reklamer! Og så gråt jeg fordi jeg så en søt, gammel mann mens jeg hørte på trist musikk. :O

Jeg ble skikkelig lei meg og gråt av att mannen sa han kunne lage en brødskive til meg, siden jeg var sulten...
Dette har jeg gjort også! Jeg har også sittet og sett på kjæresten min og begynt å gråte fordi jeg føler meg så heldig så har så flott mann. Han blir litt forvirra stakkars, halve dagen går i å kjefte på han og resten går i å komme med kjærlighetserklæringer.
Jeg skiftet så fort også, jeg kan klage over at shampooen hans lukter for sterkt og avslutte setningen med å fortelle han hvor lykkelig han gjør meg :p

Dette har jeg gjort også! Jeg har også sittet og sett på kjæresten min og begynt å gråte fordi jeg føler meg så heldig så har så flott mann. Han blir litt forvirra stakkars, halve dagen går i å kjefte på han og resten går i å komme med kjærlighetserklæringer.
Jeg skiftet så fort også, jeg kan klage over at shampooen hans lukter for sterkt og avslutte setningen med å fortelle han hvor lykkelig han gjør meg :p
Haha såpass ja :o jeg klager heldigvis ikke over ting ^^

Haha såpass ja :eek: jeg klager heldigvis ikke over ting ^^
Jeg får nok snart medalje i klaging og syting, prøver å skjerpe meg, men er en person som ikke akkurat er flink til å skjule ting. Mannen er heldigvis forståelsesfull, han sliter bare litt når jeg skifter så fort :p

Jeg hylgrein når mannen sendte melding til meg mens jeg var på nattevakt, han skreiv "Gleder meg til dere kommer hjem"
Jeg grein leeeeenge!!
Har også begynt å grine fordi bikkjene satt i soffan å så på meg. Da la begge seg inntil meg, og jeg grein bare enda mer!

Back
Topp