Har du...

LykkeLene88

Forelsket i forumet
....fortalt den store nyheten til noen?
Selv fortalte vi det til mine foreldre i går, selvom jeg syntes det er litt tidlig, men klarte ikke og vente lengre :P

Bortsett fra mannen så har jeg fortalt det til ei søster. Hun er også prøver og om det klaffer for henne så har vi termin ca 5-6 dager i mellom. Tenk så gøy det hadde vært:-D

Håperpåentil skrev:
Bortsett fra mannen så har jeg fortalt det til ei søster. Hun er også prøver og om det klaffer for henne så har vi termin ca 5-6 dager i mellom. Tenk så gøy det hadde vært:-D

ÅÅH! Så gøy det hadde vært da! Håper det klaffer for henne også :)

LykkeLene88 skrev:

Håperpåentil skrev:

ÅÅH! Så gøy det hadde vært da! Håper det klaffer for henne også :)

VI håper veldig, så jeg ringer og maser hver dag om hun har testet:-D Hun har 2 barn som satt på første forsøk så jeg har veldig troa:-D

Mine foreldre, samboers foreldre, et vennepar og noen venninner vet om det:-) Og broren min da! Jeg er dårlig til å holde på hemmeligheter som handler om meg selv :-P

Har fortalt det til min søster og bror, ellers ingen. Er ikke lenge før jeg må fortelle det tenker jeg. Magen vokser...

Jeg er bare elendig til å holde på hemmeligheter. Fortalte det til tre venninner, men thats it! Hehe, tror jeg:) Fortalte det så tidlig sist gang, og det angrer jeg på. Ventetiden ble så lang, og jeg har alltid hatt lyst å fortelle det med å vise ultralydbilder:)

Foreldrene våres og et vennepar og søstra mi var de eneste som skulle ha visst det. (Og sjefen)
Men svigermor som jeg nevnte i en annen tråd, har jo fortalt det til min svigerinne, så nå vet brødrene mine også. Begynner å bli mange og jeg er bare 7+3. Har riktignok bare hatt et svangerskap før, og det gikk jo bra, men man vet jo aldri. Har et par venninner som også skal ha nummer to, men får vel vente. 

Har sagt det til mange flere enn jeg egentlig hadde tenkt... To venninner vet d, sjefene mine ( de måtte nesten vite det) Familien vet ingenting.

Vi har bare fortalt det til søstera mi, ellers er det to venninner av meg som vet det. Vil vente med å fortelle det til familie, da jeg er usikker på hva de sier :p ikke at de har så mye de skulle sagt men. Hehe.. Har tenkt å bestille UL til uke 10-11 så forteller det vel da om alt er som det skal :)

kun samboern og sjefen(mye løfting på jobben). vi skal fortelle det til familien på lørdag selv om det er veldig tidlig enda. venninner og andre får ikke vite noe før etter uke 12

JA, hehe j er ikke flink til å holde det på hemmeligheten, en del viste at vi holder på å prøve, siden vi har mistet for ikke så lenge siden, en del venner og familie vet det_:)

klør jo etter å fortelle det til ALLE - men så langt er det ett par venninner, svigerinne, sjefen og mamma som vet.... og såklart gubben da fortalte det til sjefen med en gang grunnet jobbsituasjon som jeg avslo og ville gi en grunn - så plompa bare ut med det og de syns det var kjempekos!

Her vet nærmeste familie det og 3 venninner.. De har såklart fått total munnkurv ;) Venter med å annonsere det for noen fler før vi har vært på ul i uke 10-11.. Barna skal få vite det før det går ut på bygda ;)

Tror jeg venter til de berømte 12 ukene er over, tørr ikke annet 

Jeg tror jeg tenker litt annerledes enn mange andre her jeg... Klør ikke etter å fortelle noen i det hele tatt jeg. Vet at det kommer til å bli tatt godt imot hos begge familier og mange venner venter nok på det... Men jeg vet ikke jeg. Etter 22. Oktober er det fullt kjør, (12 uker!) men før det så et sjefen det, thats it.

Utenom mannen vet min søster og bestevenninne det, også har jeg fortalt sjefen og en til på jobben. Foreldrene våre har uttrykt at de gjerne skulle ha visst det litt senere forrige gang, da sa vi det med en gang (4+3 uker) og de turte ikke helt å glede seg over det. Derfor venter vi litt denne gangen, men vet ikke hvor lenge. Venner og sånn ellers tenker jeg at får vente til 12 uker, var betryggende å ta privat UL i uke 12 før det ble helt offentlig, gjør nok det samme nå.

Blei gravid for første gang i april, då sa me det te familiene våres. D endte med ein sa i uke 8. Har nå kun sagt d te mannen og mammen min og pappa. Vil vente te eg har vert på tidlig ul før eg seie d te noen andre denne gangen.. Men sånn eg tenke e at, eg kan sei d te dei så hadde fått veta om eg hadde hatt ein sa.

Nei ingen i familien vet noe,for at vi har akkurat kommet frem til at vi skal Ha babyen... jo tantecatti vet:-)

Nja ingen ved siden av jobb vet det! Sjefen og de på min avdeling vet det! Sniker meg unna de fleste for å ungå å lyve/ bli avslørt! Er ikke så vanskelig heller for jeg har mest lyst å ligge på sofaen om dagen!

Back
Topp