Har du villet donert eggene dine til noen som ikke kan få barn?

Ja - men som jeg var inne på ift surrogati har jeg vært gjennom mange vonde stimuleringer så hadde nok ikke turt å gå gjennom det uten "min" premie i enden. Men om de gjør IVM kunne jeg gjort det. For nok egg og høy AMH har jeg ;)

Nei

Nei, jeg tror ikke det. Jeg synes det er helt flott at andre gjør det, men jeg hadde kjent veldig på at et barn av meg gikk rundt uten at jeg var forelder til barnet, og at mitt barn ville hatt et søsken som ikke bodde med oss. Jeg er ikke stolt over at jeg ikke klarer å se forbi dette, for det finnes så mange fantastiske mennesker som ville vært gode foreldre som trenger et lite egg for å realisere drømmen.
Samme her!

Ja :)

Vet ikke. Kanskje. Vil si ja, men litt usikker.

Det er fantastisk at det er kvinner der ute som vil gi bort eggene til noen som trenger hjelp :)

Men jeg må innrømme at det har ikke vært noe for meg.

Ja det kunne jeg.. Men ikke anonymt .. Skulle visst en del om familien jeg eventuelt gav egg til og hadde "krevd\ønsket) kontakt om jeg kan si det slik. ? Hadde ikke gidd til hvemsomhelst . Hadde ikke jeg fått det så tror jeg ikke jeg hadde klart det :-)

Ville ha donert til min familie og mine kjære [emoji7]

Nei, syns egguttak var altfor smertefullt til at jeg hadde ønsket å gå gjennom det for en fremmed.. Og uaktuelt å donere til noen jeg kjenner, tror jeg hadde følt på at barnet var en del av meg :bored: når det er sagt syns jeg det er utrolig flott at noen velger å donere og syns det er på høy tid at det blir lovlig i Norge også :)

Back
Topp