har du vaskehjelp?

jejagal

Glad i forumet
hvor mye betaler du?
hvor ofte kommer hun/han og vasker?
og hvor stort område er det å vaske?

jeg er vaskehjelp for mannen min, og jeg gjør det gratis.! uten som mye som ett takk for at han får rene klær som ligger i skapet, rene gulv og middag på bordet[:-]
i tilleg jobber vi like mye så ser ikke problemet å få litt hjelp fra den andre halvdelen,så nå er jeg lei av å slite bekken og rygg unødvendig mye ut, så er vurdert en vaskehjelp[&:] vist jeg tør å ta sånne folk inn i hus da[&:]

Er vaskehjelp her hjemme jeg også... Og sykesøster, kokk, barnehagetante, lege, psykiater osv!!!![:D][:D] hehe... Jeg var vaskehjelp hos en eldre dame før, hun hadde leddgikt... Vasket 1 gang i uka, fikk vel 200kr hver gang... brukte vel alt fra 1 til 1 og 1/2 time.... noen ganger fikk jeg litt mere, hvis hun hadde lyst til å gi meg det.. Jeg var 14-15 tror jeg... Mine oppgaver var: tørke støv, riste mattene, vaske gulv, vaske toalett og vask og gulvene der..... [:)]

Nei, men er på utkikk etter en. Nettopp fordi jeg gjør alt her hjemme uten bidrag fra mannen. Og jeg har aldri søkt på den jobben, og den er jævlig dårlig betalt[&o]

Nå gidder jeg ikke mer!!!
Så hvis noen har noen å anbefale i Strømmens området, send meg en pm[:)]

Me har vaskehjelp. Ein gang kvar 14. dag. Betalar 400 kr kvar gang, da vaskar ho i 3 timar, trur boarealet er ca 150 kvadrat[:D]
Må legga til at det er vel verdt pengane, og fantastisk å komma heim til reint og fint hus. I tillegg så må me rydda før ho kjem, og det er jo ein fordel[:D][:D]

ORIGINAL: Nr.1!

Nei du, jeg greier fint vaske mitt eget hus [;)]

ORIGINAL: Nr.1!

Nei du, jeg greier fint vaske mitt eget hus [;)]

det gjør forsåvidt jeg også,men så var det heller ikke det jeg spurte om[;)]
men hadde vært utrulig kjekt å komme hjem til et hus som var vaska, da rygg og bekken ikke er så sammarbeidvillig lenger[8D]

Nei, men skulle gjerne hatt. I sær siden helsa skranter så jævlig i flekkene[&o]  Får vell søke om hjemmehjelp om noen år hahaha

Få deg vaskehjelp!!!! [:)] Verdt alle penga!!

Dessuten er det ikke mye heller synes jeg, hun tar 150,- timen, hun er hos meg hver uke, men kun 1 time ene uka, og 2 timer andre uka. Jeg har lite hus da, stue/kjøkken i ett, 2 soverom, lofstue, bad, trapp gang og vaskerom. Når hun er 2 timer tar hun "alt", dvs hun tar IKKE vinduer, kjøkkenskaper, taklister, tak og vegger og den slags... Når hun er 1 time tar hun ikke soverommene noe særlig, ikke vaskerommet og ikke dusjen, så ser hun parketten an, av og til støvsuger hun og tar kun flekker, av og til vasker hun.. Jeg er sååå fornøyd, nå bruker jeg fritiden min til å være sammen med snuppa,gå på kafè, bake og gjøre håndarbeid og det med GOD SAMVITTIGHET!! (Jeg jobber 8-4 hver dag)

Back
Topp