Har du valgt et trendnavn?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Heidi
  • Opprettet Opprettet
Unngikk bevisst de mest populære navnene. Det er mange fine navn der, men når "alle" heter det samme blir det litt kjedelig og mange forvirringer.

Denne får vel oppgitt Ola Nordmann sv staten tror jeg, siden vi ikke klarer finne noe:(

Trodde ikke navnene til jentene mine var så veldig vanlige.. Men begge befinner seg på top 40 lista. Det ene navnet var blandt de som hadde økt mest i popularitet det siste året. ☺

Me har topp ti navn på storebror, men kjenner ingen andre som heiter det, og han er den einaste i bh som heiter det. Lillebror sitt navn er litt meir uvanleg, uten at det er slik at folk syns det er rart eller spesielt:)

Sent from my iPhone using BV Forum

Nei, ikke noe trendnavn. Det er brukt både fra gammelt av og i nyere tid. Hadde ikke lyst på et topp 10 navn i utgangspunktet og navnene vi likte var ikke der uansett.

Nei, jeg har ikke valgt trendnavn. Ser dog at siden 2010 så har folk fått øya mer opp for navnet trur jeg.
Navnet til lillesøster har jeg ikke møtt noen som heter, og d høres egentlig ut som ett veldig vanlig navn.

Litt samme her. da jeg fortalte navnet på dattern vår i 2010 hørte jeg ofte at det var gammeldags og kjedelig. Nå ser jeg at navnet ligger på topp 40 lista

Måtte sjekke:) var 7 stk. Som het det ene navnet av dobbelt navnet vi har, men kombinasjonen var det 0-4 stk som het. Slik var er det på begge barna vi har:)

Nei, ingen av dem har trendnavn. Eldstemann er oppkalt etter farfaren og minstens navn er et eldre navn vi begge likte.

Ja, både Elias og Emma var blandt topp 10. Men ikkje fordi dei var populære, men me likte dei :)
Minste er blitt oppkalla etter oldemora si.:)

Nei, var 5 stk med samme navn som minstemann, og ca 50 som het det samme som eldstemann når vi valgte navn

Langt ifra trendynavn til gutten. Har hørt om 2 stk som heter det samme. Kjenner dem ikke.

Jenta har kanskje et litt mer brukt navn, men langt ifra trendy :)

Nei det er ikke på listene. Men heller ikke uvanlig :)

Alle mine tre sine navn er på listen. Det hadde jeg ikke trodd. Aldri møtt andre barn med de navna...

Back
Topp