Har du vært på ordinær ultralyd?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Eve
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Eve

Guest
Hvordan syntes du det var? Var det som forventningene?

Har du ikke vært enda? Hva forventer du?

Har ikke vært, forventer ikke så mye da jeg blir fulgt opp tett utenom ordinær ul, men tror jeg kommer til å være veldig stresset mtp alt som skal sjekkes[emoji28] Håper på fine bilder og friskt barn [emoji1]

Har ikke vært.. forventer ikke stort, bare håper alt er bra med lillebror❤️

Har vært. Var hos en veldig flink jordmor, som forklarte godt hva vi så på, og som ble så lei seg for at hun ikke fikk til noen gode bilder til oss. Forventningene mine ble møtt, og vi er bare takknemlige for at alt så helt fint ut.

Har vært. Var hos svangerskapslege siden jeg har et risikosvangerskap, og det gikk bedre enn forventet - mye fordi legen var så flink og jeg hadde veldig god kjemi med henne. :) Hun forklarte det hun så, og trygget meg veldig på at alt så langt ser veldig fint ut. Litt kjedelig at vi ikke fikk vite kjønn da, men hun prøvde å se etter og trodde hun så det - men ville ikke gi noe forventninger da hun var litt usikker. Lille dings sprella så + at lå slik at det ikke vistes så tydelig. Hun syns også det var leit at det ikke ble noe bra bilde til oss, men når lille var så sprellete så var det ikke så enkelt heller.

Har vært. Var hos en veldig flink jordmor, som forklarte godt hva vi så på, og som ble så lei seg for at hun ikke fikk til noen gode bilder til oss. Forventningene mine ble møtt, og vi er bare takknemlige for at alt så helt fint ut.

Ja, hvilken jm man får kan ha mye å si... godt å høre at dere fikk ei god opplevelse[emoji4]

Ikke vært enda, skal egentlig den 30. Januar, men er kalt inn til samtale med overlege neste uke, så tror jeg vil få en UL da også :) (tvillinger)

Endelig skal på mandag. På TUL i uke 12+1 alt var fint men legen kunne ikke finne føtter. Vi fikk å se fine lange ben så hun var ikke bekymret i det hele tatt. Jeg gleder og gruer meg. Håper at alt er bra!

Samme som her inkl dårlige bilder...

• Liker
Reactions: HHD
Har OUL 31.01 så det er enda en stund til. Fikk vite i uke 13 at alt som kunne sjekkes så tidlig var helt perfekt. Fremdeles veldig spent på timen :)

Vi skal på OUL nå på tirsdag(16.01.)! Veldig spent- håper på en imøtekommende, trygg lege/jordmor som tar en grundig undersøke og trygger/forteller oss hva som skjer. Var på TUL som var ordentlig CRÆPP, så håper og krysser finere opplevelse nå![emoji111]️

Fantastisk å se en frisk liten skapning [emoji7] Unik opplevelse da barna mine og mannen også fikk muligheten til å være med å dele denne store opplevelsen [emoji177] Ble forklart nøye også til barna slik at de forsto. Ikke noe gode bilder å få med seg men opplevelsen vil huskes [emoji7]

Har vært på oul, fantastisk opplevelse. Alt så bra ut. Veldig flink overlege. Men fikk ikke med noen bilder dessverre, legen prøvde men for mye sprell i magen [emoji6][emoji4]

Skal den 24. Spent på endelig termindato og håper å få vite kjønn :) tidligere UL har vist at alt er bra og kjenner spark så er ikke bekymret for helse og tilstanden til bebis.

Jeg har vært, i forrige uke..
Det var jo en lettelse å få bekreftet at ting så fint ut, og fint å se den lille..:)
Tror egentlig det var Samboer som hadde mest glede av dagen, da han ikke «kjenner» ting på kroppen. Han ble iallefall mer rørt/ gira enn det jeg ble.. :cat:

Back
Topp