Har du vært i narkose?

mammatileijente

Forumet er livet
VIP
Hvordan var det? Din opplevelse..

Kjenner at jeg gruer meg stort.. prøver å ikke tenke så mye over det.. men kjenner at jeg kommer til å grue meg skikkelig når dagen nærmer seg.. Er så redd for ikke å våkne opp jeg...[:o]

Ja, flere ganger. Ingenting å grue seg for. Du blir bare trøtt, og innen noen få sekunder så sover du.
Og når du våkner er du kjempetrøtt og vil sove mer[:D]

ORIGINAL: ~Drutten~

Husker ikke at jeg ble trøtt en gang. Eneste jeg husker veldig godt er at jeg våknet uten smerter [:D]
sign

husker ikke noe..... husker ikke at ej sovna engang.... men er fortalt at ej hadde sutte mej opp når de trillet mej til oppvåkning, så de måtte holde mej fast. hehe. så hadde ej slått til ho ene sykesøstra for ej ville ha is, men fikk bare en q-tips me noe rart på. hehe.. var temmlig sint da ja... ikke noe å være redd for!!!

ORIGINAL: Lolodi

To ganger. Tenkte ikke noe over det egenltlig. Jeg sov og våkna igjen. Ferdig med det [:)]

Hele tre ganger! Tenkte det samme som lolodi

Ja, beste søvnen jeg har hatt! [:D]

Flere ganger. Ikke noe problem, har aldri blitt kvalm/uvel eller noe...

Har vært i narkose 3-4 ganger, tenker ikke stort over det, synes det er veldig deilig og få den maska over ansiktet og begynne og telle og prøve og holde seg våken til man klarer og telle til 3[8D][:)]

ORIGINAL: theolin

Ja, beste søvnen jeg har hatt! [:D]

Enig[:)]

ORIGINAL: smash

Ja, flere ganger. Ingenting å grue seg for. Du blir bare trøtt, og innen noen få sekunder så sover du.
Og når du våkner er du kjempetrøtt og vil sove mer[:D]

En gang, da jeg opererte bort mandlene. Var vel 10-11 år[:)] Husker bare jeg ble trøtt og sovnet ganske kjapt.

har vært i narkose 11 ganger. Har sovnet, merket atjeg ble trøttere når de begynte å sprøyte inn, sovnet, og våknet igjen. Og er som regel skammelig trøtt resten av dagen. De siste gangene har jeg vært helt utslitt etterpå og sovet på oppvåkningen i timesvis uten at de har klart å vekke meg. De har da sagt etterpå at jeg sikkert har hatt enormt behov for søvn.

ja. en gang. var ikke skummelt. blir bare sykt sløv,.. vips våkner du igjen.. og alt er over.. heheh

ORIGINAL: babyensmamma

Jeg var i narkose da jeg tok mandlene, gruet meg ikke så veldig på forhånd, men da jeg lå der fikk jeg samme angst som deg og begynte å hypervetilere og måtte få oksygen, men det gikk jo kjempefint da! [:)]
Alt i alt en helt grei opplevelse! [:)]

Hva skal du gjøre? Lykke til! [:)]

Jeg har et hull i neseskilleveggen som skal tettes igjen.. Skal ligge i 1 1/2 time i narkose..

Tror jeg kommer til å hyperventilere selv.. jeg skal være veldig åpen med de i alle fall.. at jeg er livredd.. sånn at jeg får den beste opplevelsen..

Hører jo med fler at det er deilig med narkose osv.. blandt annet at Theolin her inne.. men jeg fester meg til de få tilfellene hvor det blir komplikasjoner jeg da.. og på de få som faktisk ikke sover i narkosen.. enda legene tror det..

Takk for lykkeønskninger[:)]

Hatt narkose flere ganger, og har verdens beste søvn [:)]

ja, det var ikke noe skummelt[:D] var helt fantastisk og sovne så lett[:D]

eneste jeg syns var dumt var at jeg låg på ryggen, og visste de måtte snu meg etterpå siden jeg skulle ha ryggoperasjon. Og jeg var ikke så komfortabel med at de skulle snu meg[8D][:D][:D]

ORIGINAL: mormarion

har vært i narkose 11 ganger. Har sovnet, merket atjeg ble trøttere når de begynte å sprøyte inn, sovnet, og våknet igjen. Og er som regel skammelig trøtt resten av dagen. De siste gangene har jeg vært helt utslitt etterpå og sovet på oppvåkningen i timesvis uten at de har klart å vekke meg. De har da sagt etterpå at jeg sikkert har hatt enormt behov for søvn.

11 hele ganger ja... oj, det var mye[:)]

Ja, legen jeg var hos sa det.. at man ofte er mye trøtt etter man våkner.. jeg ba om å få med meg sovemedisin hjem.. en medisin som slo meg helt ut.. men han sa at det ofte ikke var behov for det.. fordi man får mye smertestillende osv..

men jeg skal som jeg har skrevet over her operere i nesa.. og jeg VET jeg jeg vil være tett i nesa.. og jeg får klaus når jeg er tett i nesa.. får ikke sove.. det er derfor Otrivin har vært min gode venn.. Men håper jo at etter denne operasjoen at min gode venn forsvinner..

Jepp, da jeg tok mandlene i september i fjor... Narkosen var liksom peanuts... [8D]

Jepp, mange ganger.
Er aldri noe problem.
Deilig etterpå å bare sove masse, jeg blir helt knekt resten av dagen.
Det dumme er når natta kommer og man er lys våken.

Back
Topp