Har du vært hos sexolog?

Nei og kjenner dessverre ingen som har vært der. Hva gjør en der da, gode råd og øvelser en skal gjøre hjemme[:)]???

ORIGINAL: skyberta

Nei og kjenner dessverre ingen som har vært der. Hva gjør en der da, gode råd og øvelser en skal gjøre hjemme[:)]???

Jeg vet ikke[8D] Tenkte at en sexolog kanskje gjør samme nytte som psykolog?? For å si det rett ut så har jeg faktisk aldri hatt en orgasme og vurderer å dra til sexolog, men jeg vet ikke om vi har det her i Tromsø[&:] Eller om det er dyrt, om det ville vært verdt det...

Åj, nå var jeg ærlig her! Dette er noe jeg aldri har fortalt til venninner en gang[8|]

ORIGINAL: ~Lisa~

Jupp jeg og mannen har vært på radiumen, etter kreftbehandlingen hans!

Ok, syntes dere at det var noe hjelp i det?

ORIGINAL: lykkelita*

ORIGINAL: skyberta

Jeg vet ikke[8D] Tenkte at en sexolog kanskje gjør samme nytte som psykolog?? For å si det rett ut så har jeg faktisk aldri hatt en orgasme og vurderer å dra til sexolog, men jeg vet ikke om vi har det her i Tromsø[&:] Eller om det er dyrt, om det ville vært verdt det...

Åj, nå var jeg ærlig her! Dette er noe jeg aldri har fortalt til venninner en gang[8|]

Det må jo være slike ting de kan være til hjelp for, ingen som har hjemmesider da, der priser er oppgitt? Når du er så spesifikk på hva det er du vil oppnå er det jo ikke sikkert du/dere trenger mange timer[:)]

kan sikker finne informasjon om pris og slikt på nett, hadde bare lyst til å høre hva andre som har gått til sexolog synes om det. Vet liksom ikke om jeg tror at det ville vært noe hjelp i det[&:]

ORIGINAL: Eternal

kjempetøft sagt av deg lykkelita*![:)] Sant skal sies at jeg også sliter med det, det skal EN DEL til for å si det sånn.
Mye av grunnen stammer fra fortiden, men men. Får du ikke på egenhånd? Her går det på null komma svisj på egenhånd, verre med menn som ikke alltid "finner frem!"[:)]

Du er heldig[8D] Jeg får ikke til selv en gang, tror jeg er feilprodusert! og det er ikke det at jeg ikke har prøvd nok heller, har vært kjempe tålmodig og ventet optimistisk i alle år, men jeg når aldri mål![:@] Vet ikke om jeg skal le eller gråte[8D] Aldri opplevd en orgasme, aldri...[&o]

kjempetøft sagt av deg lykkelita*![:)] Sant skal sies at jeg også sliter med det, det skal EN DEL til for å si det sånn.
Mye av grunnen stammer fra fortiden, men men. Får du ikke på egenhånd? Her går det på null komma svisj på egenhånd, verre med menn som ikke alltid "finner frem!"[:)]

Er det nå jeg burde holde kjeft?

ORIGINAL: leoleo

Hehe[:D] Neida!!

Lykkelita og lills: Har dere prøvd vibrator?

Vet om ett par stk som har hatt samme problem som dere som fant ut av tingene med en sånn.

Lykkelita og lills: Har dere prøvd vibrator?

Vet om ett par stk som har hatt samme problem som dere som fant ut av tingene med en sånn.

Jepp... har prøvd vibrator, dildo, brokkoli, massasjepinner eh... ja, jeg har PRØVD for å si det sånt[8D]

Sant som du sier Eternal at det ligger i hjernen.
Nytter ikke å ligge å tenke på regninger som skulle vært betalt og hva du skal ha på deg i morra[;)]

Men vet også at det kan være hjelp i en vibrator (som jeg skreiv tidl her).
Da føles det ikke som du gjør det selv, selv om du styrer det selv (himmel å mye selv det blei her).
Skjønner?

kan noen hjelpe meg å formulere den setninga litt bedre?[&:]

hva skal du med sexolog når du har meg og Eternal?[8|]

haha, leoleo! Du er så stilig![:D]
Nei vet du hva lykkelita, kanskje det ikke er så dumt å oppsøke sexolog? Tror ikke det er noe feil med deg nedentil, alt handler om å slappe av i hjernen....
Visste du at orgasmen blir skapt i hjernen? Jeg har fått orgasmer i søvne noen ganger (kan telles på hendene da),og da har jeg tenkt "jøss det var jo ingen stimulanse der nede jo men allikevel så skjedde det...!)
Trust me, du er ikke alene om problemet.
Mitt er at mannen ikke alltid gjør det riktig for meg, men på egen hånd har jeg klart det så lenge jeg kan huske.

men dette kan jo være dypereliggende ...hvorfor ikke snakke med noen? Det kan umulig gjøre ting verre!

*smask*

Er jo det jeg også tenker, jeg har liksom mistet litt lysten i det siste og en stor del av grunnen til det er jo helt sikkert fordi jeg vet at jeg ikke kommer til å få orgasme! Stakkars sambo vil jo bare at jeg skal ha det godt, men jeg har ikke lyst i det hele tatt og han har jo selvfølgelig sine behov! Derfor har jeg tenkt litt på å oppsøke sexolog, men jeg kan ikke finne noen sexolog i tromsø...

Er dette noe man kan ta opp med fastlege?[&:] Eller helsesøster på skolen??[8D] Eller psykolog? hehe... Ikke at jeg kan se for meg at jeg skal tørre å gå til noen av de alternativene med dette problemet! Har faktisk tenkt litt på å snakke med mamma rett og slett, høre om hun har lett for å oppnå orgasme og hvor gammel hun var da hun klarte det for første gang osv. [&:] Lurer på om hun hadde blitt satt ut hvis jeg hadde begynt å spørre henne om sånt[8D] Dere som har døtre på min alder, hvordan hadde dere reagert på det??

Sant som du sier Eternal at det ligger i hjernen.
Nytter ikke å ligge å tenke på regninger som skulle vært betalt og hva du skal ha på deg i morra[;)]

Men vet også at det kan være hjelp i en vibrator (som jeg skreiv tidl her).
Da føles det ikke som du gjør det selv, selv om du styrer det selv (himmel å mye selv det blei her).
Skjønner?

kan noen hjelpe meg å formulere den setninga litt bedre?[&:]

Vibrator gjør det ikke for meg, desverre[&o] 

haha, leoleo! Du er så stilig![:D]
Nei vet du hva lykkelita, kanskje det ikke er så dumt å oppsøke sexolog? Tror ikke det er noe feil med deg nedentil, alt handler om å slappe av i hjernen....
Visste du at orgasmen blir skapt i hjernen? Jeg har fått orgasmer i søvne noen ganger (kan telles på hendene da),og da har jeg tenkt "jøss det var jo ingen stimulanse der nede jo men allikevel så skjedde det...!)
Trust me, du er ikke alene om problemet.
Mitt er at mannen ikke alltid gjør det riktig for meg, men på egen hånd har jeg klart det så lenge jeg kan huske.

men dette kan jo være dypereliggende ...hvorfor ikke snakke med noen? Det kan umulig gjøre ting verre!

*smask*

Er jo det jeg også tenker, jeg har liksom mistet litt lysten i det siste og en stor del av grunnen til det er jo helt sikkert fordi jeg vet at jeg ikke kommer til å få orgasme! Stakkars sambo vil jo bare at jeg skal ha det godt, men jeg har ikke lyst i det hele tatt og han har jo selvfølgelig sine behov! Derfor har jeg tenkt litt på å oppsøke sexolog, men jeg kan ikke finne noen sexolog i tromsø...

Er dette noe man kan ta opp med fastlege?[&:] Eller helsesøster på skolen??[8D] Eller psykolog? hehe... Ikke at jeg kan se for meg at jeg skal tørre å gå til noen av de alternativene med dette problemet! Har faktisk tenkt litt på å snakke med mamma rett og slett, høre om hun har lett for å oppnå orgasme og hvor gammel hun var da hun klarte det for første gang osv. [&:] Lurer på om hun hadde blitt satt ut hvis jeg hadde begynt å spørre henne om sånt[8D] Dere som har døtre på min alder, hvordan hadde dere reagert på det??

http://sexologspesialisten.no/

ORIGINAL: {Serine sin mamma}

eg lura på.. d e jo to sorter orgasme.. den på g-punktet og den på klitoris.. har du aldri hatt noen av dei? Eller e d kun g-punktet? (trenge ikkje å svara)

For d e ganske normalt å ikkje få orgasme på g-punktet, eg har aldri hatt d der[:)][:)]

Har aldri hatt noen! Har mange ganger trodd at det skal til å gå for meg (ved g-punkt stimuli) og akkurat når jeg kjenner at NÅ skjer det, så stopper bare alt opp og jeg er tilbake der jeg startet[:o] Noen ganger har jeg også lurt på om jeg hadde en orgasme, men etter som hva jeg forstår så vet man når man har hatt en orgasme?[8D]

Regel nr 1 er hvertfall å ha skikkelig lyst på sex når du skal ha det. Enten det er med deg sjøl eller andre.

Hvis du ikke har det er det ikke rart om det ikke ender "godt".

Har du skikkelig lyst ?
Konsentrerer du deg om det du holder på med?
Er du flink til å fortelle typen hva som er godt og hva som er ubehagelig?

Back
Topp