Har du vært forelsket

Jepp. Det har jeg. Er vel fortsatt det, bare vil ikke vedkjenne det. :p

Ja. Da jeg gikk i første klasse på barneskolen! Ha ha ha!! Hadde en helt sinnsyk forelskelse som varte altfor lenge :P mamma har spart på dagbøker hvor jeg har skrevet om det.

Litt flaut :P

Jeg er også en sånn som kan forelske meg håpløst i kjendiser :D

Ja, det har jeg. Jeg vet enda ikke om jeg egentlig var forelsket i han eller tanken på han, men det finner jeg vel aldri ut av. Uansett er jeg glad det aldri ble noe, for han er helt forferdelig mot kjærestene sine. Utro, også ler av dem for at de bli såret... Men der og da gjorde det virkelig vondt. Heldigvis møtte jeg samboeren min en kveld mens jeg prøvde å "drikke bort sorgene" så alt i alt kom jeg godt ut av det:)

Jeg var hodestups forelsket i.... Daniel Radcliffe.. Altså han som spiller Harry Potter :p heldigvis forbi det nå... :D

Ellers var det en gutt da jeg gikk på vgs. Vi holdt på med samme idrett og vi var begge interessert i hverandre, men jeg skjønte vel ikke helt at han var interessert i meg :p han prøvde seg heller aldri, så da ga jeg opp :p

• Liker
Reactions: BMC
Jada. Uff... Glad jeg er lykkelig gift i dag. :)

Ja, møtte en fra Australia i Thailand, vi rotet og holdt på når vi var der og holdt kontakt over tlf og Facebook mange ganger hver eneste dag i et år før jeg møtte sambo. Vi ville møtes igjen men fikk det aldri til, jeg måtte bare slutte å prate med han når jeg og sambo begynte å bli seriøse. Han er til tider fortsatt i bakhodet mitt selv om jeg elsker sambo himmelhøyt og aldri ville gått bak ryggen hans.

Oh yess :-p

ja eller eg hade han væl en stund men
De var mye med hans familj sin side.
Fick aldrig fred av de. Ende med att eg blev hotad till slut. Så hade de ikkje vart før hans familj hade eg sikkert var sammen med han idag.

På en måte ja, men det var dessverre altfor komplisert ifra begge sider.
Vi var rimelig forelska i hverandre, men begge visste at det aldri ville funke.

Det var faktisk en periode hvor vi ga det ett forsøk, men litt i det skjulte.

Ja, fæle greier =(

Jepp. Og det er jo gjerne sånn at det blir mer intenst når man ikke kan få den personen. Kan gå over i besettelse nesten, man tror man er så sinnsykt forelska men så er man kanskje mer forelska i tanken av det hele.

Vært forelsket i han som er bf til lillegutt i magen i 7,5 år før noe skjedde. Alltid hatt en ting for han :p

Back
Topp