Har du vært forelsket

Boblefrua

Forumet er livet
I noen du aldri kunne få?

Ser på en serie akkurat nå:p

Ja, var utrolig betatt av en fyr som ung. Han utnyttet det til sin fordel, men ville aldri gått inn i et forhold med meg. Godt er det i dag :p Hihi

Ja. På ungdomsskola og videregående var det 2 menn e likte godt i bygda. Og de likte meg også, men pga litt aldersforskjell og bygdesladder holdt de seg unna.

Ja en fyr på ungdomsskolen men han likte aldri meg!
Snakket nesten aldri med han men syns han var SÅ fin at jeg ble forelsket å tenkte på han hele tia! Haha

Ja :meh: I en jeg kunne få på ett vis, men ikke på den måten jeg ville :(

Yupp. Var håpløst forelska i en kompis før jeg møtte samboer. Vi rota mye men han visste ikke om mine følelser for han før det var godt laaaaang tid. Vi var unge å håpløse å han rota med mange jenter på samme tid. Det var en fæl periode, men nå i dag kan jeg virkelig ikke forstå hva jeg så i han:p

Godt vi er flere:p

Eh ja :p men heldigvis ble det ikke noe mer da de var egentlig noen rasshøl. Trodde samboeren min kom til å bli en sånn en også da han bodde så langt unna, men han kom kjørende over 78 mil for å møte meg <3

Ja,og det var helt forferdelig vondt husker jeg

Jepp!

Og det ble ikke bedre da han ble "kjendis" som voksen, og fortsatt hilste på meg når vi møttes. Med den fantastiske konsekvens at alle venninnene mine benyttet enhver anledning til å fortelle meg hvor fantastisk heldig jeg er som "kjenner" han....

Gikk over da jeg var russ og rota med broren hans i steden :P

Ja, i beste kameraten min :-/ Vi har nå kjent hverandre i 10 år. Vi har i ettertid snakket om dette med følelser og hvordan ting ville vært om vi fortalte hverandre om de. Det verste var vel kanskje at vi begge følte det samme. Men ingenting ble gjort den gangen da, nå er vi begge gift og har barn men vi har fremdeles kjempe god kontakt, snakker sammen daglig flere ganger for dagen!

Jepp!

Og det ble ikke bedre da han ble "kjendis" som voksen, og fortsatt hilste på meg når vi møttes. Med den fantastiske konsekvens at alle venninnene mine benyttet enhver anledning til å fortelle meg hvor fantastisk heldig jeg er som "kjenner" han....

Gikk over da jeg var russ og rota med broren hans i steden :P

Hvem? :p

Ja, og det er jeg enda.

Channing Tatum står høyt på ønskelista mi :( Haha.

Back
Topp