Har du tvangstanker

ORIGINAL: ~~~MsMarte~~~

1. Kan aldri ha to like sokker , men mindre jeg skal i fiiiiiint selskap.
2.
3.

å?? spesielt [:D][8D]

Har i grunnen litt tvangstanker ja...men kommer ikke på noe nå..

1. Kan aldri ha to like sokker , men mindre jeg skal i fiiiiiint selskap.
2. I oppvaskmaskina har alt sin faste plass, sambo får ikke røre maskina
3.

Har hatt mye fra og til. Når jeg var lita måtte jeg alltid telle trappe trinna, jeg samlet også på heste postere, og alltid når jeg fikk en ny, måtte jeg telle og sortere alle på nytt, det ble gjerne 2-3 ganger  i uka.

Nå er det bare sånn at ting har faste plasser i oppvaksmaskina og på tørkestativet, har samboeren vært så snill og gjort husarbeid, så går jeg å flytter på de skittne koppene i oppvasken, samme når han har tømt, da går jeg ned i skuffer og skap og flytter og legger på plass. Får ikke sove vist jeg ikke vet at ting ligger der det skal.[:o]

Det rare er, at jeg tåler rot, men vist jeg først skal rydde, så må jeg gjøre det i en bestemt rekke følge, først så går jeg rundt i hele huset og samler søppel og går ut med, så er det skitten tøyet sin tur, så samler jeg sammen blader, det som skal tas vare på legger jeg etter type blad og dato, resten kaster jeg, og det er nesten sånn at jeg må sortere de før jeg kaster de. Samme når vi går gjennom gamle papirer.[:'(]

Også tåler jeg ikke sårskorper på huden, begynte med krøpping når jeg var lita og har nå utvikla seg til en tvangstanke og en måte å straffe meg selv på.

*Jada, er ikke helt frisk*[8D]

ORIGINAL: lettliva

ja - har sikkert flere..men den første jeg kommer er at jeg alltid må sjekke vekkeklokka etter jeg har slukt lystet...selv om jeg sjekket den før jeg slukket (altså 2 ganger)

mee too[8D][:D]

jeg kom på en til.. etter all slags do besøk så får jeg for meg at jeg har glemt å skylt ned , dette kommer jeg på etter jeg har komt meg ut, og må derfor snu å sjekke[:'(] har aldri glemt det hittil da men

ORIGINAL: Ruskesara!

jeg må også alltid si hva jeg skal si før jeg ringer noe offentlig.. skal jeg f.eks til legen går jeg å prater med meg selv hele veien om hva jeg skal si/spørre om osv..

Haha, sånn gjør jeg også, og enda så går jeg resten av dagen etter på å tenker på hva jeg skulle sagt i stede.[8|]

Jeg biter aldri i boller. Jeg MÅ plukke den fra hverandre bit for bit.
Aner ikke hvorfor.

Drar ut stikkkontakter og slår av sikringen på komfyren før jeg legger meg.
Noe mer engstelig for brann nå når soverommene er i andre etg, stoler ikke på brannvarslere.

Dorullen må henge rett vei, snur den hos folk jeg er på besøk hos også

Må stoppe på en stripe i glasset når jeg heller drikke oppi (ikea glass)

Må vaske meg fra topp til bunn i dusjen, ingen vimsing

Skal jeg handle noe må jeg være helt sikker på at jeg har med meg i allefall 20 kr mer enn det koster

Ja og en del mer...

brætter handleposa på en spesiell måte før dæm kan oppbevares

Hadde en del før men har heldigvis klart å legge de fra meg! Det var helt grusomt! Kan si to av de som jeg kommer på nå. Måtte sjekke kaffitrakteren hundre ganger før jeg gikk ut døra om morningen. Og når jeg først var kommet meg ut døra og skulle låse måtte jeg sjekke det flere ganger òg! Var faktisk så ille at når jeg hadde gått bort og satt meg inn i bilen og skulle kjøre forbi så måtte jeg stoppe og gå ut og sjekke en gang til. [8|][&:] Er SÅ glad for at jeg slipper det lengre. Vet ikke hva som gjorde at jeg klarte å slutte med det men. Holdt faktisk på å bli sprø av det og var rimlig fortvila mange ganger....[8|] Nå er det bare småting som å sjekke om jeg har slått av lyset og sånne ting. Men det gjør jeg bare en gang. [:D]

* Kan ikke tråkke på kumlokk.
* Boller må klemmes flate og rives av, bit for bit.
* Oppvasken har sitt faste sted i maskinen.
* Sokkene må på før buksa.
* Må sove på den siden av senga som er nærmest døra.

Tja, kommer ikke på mer i farta.[8|]

ORIGINAL: Mamman til Emil

Når jeg sitter i en bil, MÅ jeg se på bilnr foran å se om det er likt mobilnr til noen jeg kjenner.(Ja, jeg er nerd. Kan omtrent ALLE nr i tlf-boka på mobilen[:-])

da hadde du i alle fall huska mitt

har et 7 tall, resten er kun 9 og 6[8D] 

Når jeg sitter i en bil, MÅ jeg se på bilnr foran å se om det er likt mobilnr til noen jeg kjenner.(Ja, jeg er nerd. Kan omtrent ALLE nr i tlf-boka på mobilen[:-])

Oh oh oh.. Arti!

Hehe.. Høøøøør på tlf-nummernerden[:D]

vurderer å selge nr mitt, for å tjene cash[8D]

tja...
alt på stå på fast plass i oppvaskmaskina. jeg må sjekke to ganger at jeg har satt klokka til å ringe riktig.
da jeg var liten måtte jeg si inni meg navnet på alle jeg var glad i hvis ikke jeg gjorde det,som kom det til å skje noe fælt med de. husker ikke når jeg sluttet med det....

kan man selge telefon-nummeret sitt??? oj dæven!!

25000 er jo masse penger....du måtte jo ha drittenkelt nummer da mammantilemil???

Oh oh oh.. Arti!

Hehe.. Høøøøør på tlf-nummernerden[:D]

vurderer å selge nr mitt, for å tjene cash[8D]

Det må du! Solgte nr mitt for 5 år siden.. Fikk faan meg 25 000 for det!![:-][:-][:-][:D][:D][:D][:D]

da hadde du nok et enklere enn mitt
kan sende mitt på pm så du får se

Back
Topp