x1xMsMarte.
Forumet er livet
på hva som helst :p
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: lettliva
ja - har sikkert flere..men den første jeg kommer er at jeg alltid må sjekke vekkeklokka etter jeg har slukt lystet...selv om jeg sjekket den før jeg slukket (altså 2 ganger)
ORIGINAL: Ruskesara!
jeg må også alltid si hva jeg skal si før jeg ringer noe offentlig.. skal jeg f.eks til legen går jeg å prater med meg selv hele veien om hva jeg skal si/spørre om osv..
ORIGINAL: Mamman til Emil
Når jeg sitter i en bil, MÅ jeg se på bilnr foran å se om det er likt mobilnr til noen jeg kjenner.(Ja, jeg er nerd. Kan omtrent ALLE nr i tlf-boka på mobilen[:-])
ORIGINAL: ~~~MsMarte~~~
Når jeg sitter i en bil, MÅ jeg se på bilnr foran å se om det er likt mobilnr til noen jeg kjenner.(Ja, jeg er nerd. Kan omtrent ALLE nr i tlf-boka på mobilen[:-])
da hadde du i alle fall huska mitt
har et 7 tall, resten er kun 9 og 6[8D]
Oh oh oh.. Arti!
Hehe.. Høøøøør på tlf-nummernerden[:D]
da hadde du i alle fall huska mitt
har et 7 tall, resten er kun 9 og 6[8D]
Oh oh oh.. Arti!
Hehe.. Høøøøør på tlf-nummernerden[:D]
vurderer å selge nr mitt, for å tjene cash[8D]
Det må du! Solgte nr mitt for 5 år siden.. Fikk faan meg 25 000 for det!![:-][:-][:-][:D][:D][:D][:D]