Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Bambling
Bambling pusser tenna:
-Vann på tannkosten
-Tannkrem på tannkosten
-Vann på tannkosten
-Dytte tannkremen inn i tannkosten med tunga (hvis du skjønner hva jeg mener [8D])
-Vann på tannkosten
-Pusser tenna i en bestemt rekkefølge, altfor komplisert til å forklare.
-Skyller tannkosten
-Rister tannkosten i vasken 2 ganger.
Har vel flere tvangstanker, men det er denne jeg kommer på, for gubben ler av meg hver gang han ser meg pusse tenna! [;)]
ORIGINAL: ruth_85
Sjokoladeplate:
Må knekke opp alle bitene, og putte en og en bit i munnen, sjokolader med nøtter i må jeg smelte sjokoladen i munnen og så spise nøttene [:D]
Kliss:
Hater å bli klissete på henda, må vaske/skylle med en gang (utenom når det gjelder arbeid ute og malingsarbeid da).
ORIGINAL: Snowy
ORIGINAL: ruth_85
Sjokoladeplate:
Må knekke opp alle bitene, og putte en og en bit i munnen, sjokolader med nøtter i må jeg smelte sjokoladen i munnen og så spise nøttene [:D]
Kliss:
Hater å bli klissete på henda, må vaske/skylle med en gang (utenom når det gjelder arbeid ute og malingsarbeid da).
Haha, du er HELT lik meg du, på begge tingene!! [:D]
ORIGINAL: *Snoopy*
Må starte bilen på en bestemt måte..Sette meg inn,sette i switchen,stille inn sete vis sambo har brukt den,starte bilen,ta på belte,finne rett sang på anlegget,sette på tåkelysene så sette den i sportsmodus [8D]
Ellers så takler eg ikke og trekke i do vis eg er oppe på do etter eg har lagt meg..Har ikke våget det så lenge eg kan huske [8|]