har DU tips til ett lykkelig samliv?

Lissyjane skrev:
DenicaD skrev:
forvent lite, overse bagateller, og snakk sammen. :)

Hot tip: Veien til en manns kjærlighet går igjennom magen... :D

Forventer man lite,så får man lite. Har aldri krevd noe av mennene mine og jeg har tatt husvask, handling og daglige gjøremål i tillegg til jobben... Da går det til helvete før eller siden.. Og hvis man er sånn som meg, så skjer det altfor sent..

tror ikke jeg på!

Forventer man lite så blir man heller ikke skuffet når noe du går å forventer Ikke skjer, men du blir positivt overrasket over ting som skjer.

(dele husarbeid/osv synes jeg ikke er en forventning, men en selvfølgelse at en del oppgaver deles;))

LittleJ. skrev:
flere? emoticon

men hva om mannen ikke gidder å svare på en kinky/søt/fin melding og bare ignorer det?
eller ikke er flink til å kommunisere uansett hvor mye du prøver?
eller ikke gidder å gi noe kjærtegn?
eller ikke gidder å finne på ting? emoticon

Du må nesten spør han om hvorfor han ikke gidder å være med i forholdet deres.

Akkuratt det med melding hadde ikke jeg brydd meg særlig om da.

Men å finne på ting i sammen og snakke litt sammen og gi hverandre noen kos/nuss det MÅ jo skje når man er i et forhold.... ellers er det jo ikke noe forhold... :S

Alltid si "ja"....

Neida.. Kommunikasjon er jo alfa omega i et forhold.. Har man ikke det har man svært lite.... Og tillit............. Der sliter mange.. Men hva man gjør og hvordan man går frem for å få til dette er jo veldig individuellt....
Her i gården har det hjulpet at vi begge har innsett, akseptert og respekterer det at vi er uhyre ulike og vil forskjellige ting..
Mannen er svææært lite sosial - jeg vil helst være veldig sosial.
Mannen hater familiebesøk, finne på ting osv - jeg elsker det
Mannen liker hytteturer - Jeg synes det er stress og kaldt.....

Vi er forskjellige, men klarer oss veldig godt allikevel. Jeg tror det er viktig å ikke alltid ønske at han eller henne skulle vært annerledes, kunne gjort sånn og sånn osv..
Man må godta at man er forskjellige, hvis ikke har man mange krangler i vente..

kommunikasjon

Ærlighet

Gi hverandre klemmer og kyss

Date

noen kose sms`er en gang i blandt er alltid koselig :)

Sette av tid sammen

Og gi hverandre tid til seg selv  

Gi komplemang

Både jeg og typen har blitt flinkere til alt dette, og merker at forholdet har blitt mye bedre :)

Mitt beste tips er å ikke ta rollen som moren hans!!! Den har jeg prøvd på min sambo, lost case! Aksepter tull og tøys og velg dine kamper med omhu. Det er faktisk ikke noe vits å lage 3 verdenskrig for at dass-lokket ikke ligger nede eller lignende. Kjærlighet er hardt arbeid emoticon

Ikke finne deg en som er enebarn og så bortskjemt som man ikke skulle tro gikk an. Er sikker på mora til samboeren min hadde kommet og tørka han i ræva når han har vært på do, om hun fikk lov.

Back
Topp