Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lissyjane skrev:forvent lite, overse bagateller, og snakk sammen. :)DenicaD skrev:
Hot tip: Veien til en manns kjærlighet går igjennom magen... :D
Forventer man lite,så får man lite. Har aldri krevd noe av mennene mine og jeg har tatt husvask, handling og daglige gjøremål i tillegg til jobben... Da går det til helvete før eller siden.. Og hvis man er sånn som meg, så skjer det altfor sent..
flere?LittleJ. skrev:
men hva om mannen ikke gidder å svare på en kinky/søt/fin melding og bare ignorer det?
eller ikke er flink til å kommunisere uansett hvor mye du prøver?
eller ikke gidder å gi noe kjærtegn?
eller ikke gidder å finne på ting?
Alltid si "ja"....
Neida.. Kommunikasjon er jo alfa omega i et forhold.. Har man ikke det har man svært lite.... Og tillit............. Der sliter mange.. Men hva man gjør og hvordan man går frem for å få til dette er jo veldig individuellt....
Her i gården har det hjulpet at vi begge har innsett, akseptert og respekterer det at vi er uhyre ulike og vil forskjellige ting..
Mannen er svææært lite sosial - jeg vil helst være veldig sosial.
Mannen hater familiebesøk, finne på ting osv - jeg elsker det
Mannen liker hytteturer - Jeg synes det er stress og kaldt.....
Vi er forskjellige, men klarer oss veldig godt allikevel. Jeg tror det er viktig å ikke alltid ønske at han eller henne skulle vært annerledes, kunne gjort sånn og sånn osv..
Man må godta at man er forskjellige, hvis ikke har man mange krangler i vente..