M
Moderator Marthe
Guest
Mange gravide skriver fødselsplan som de tar med seg til jordmor på fødeavdelingen. Den kan i mange tilfeller være et godt arbeidsredskap – både for mor og jordmor. Men ikke alltid. Her er noen råd.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mange gravide skriver fødselsplan som de tar med seg til jordmor på fødeavdelingen. Den kan i mange tilfeller være et godt arbeidsredskap – både for mor og jordmor. Men ikke alltid. Her er noen råd.
Jeg også tenkte på det. Bare notere litt i forhold til smertelindring jeg ønsker sånn at jeg vet at jeg får det med en gang, og at jeg ikke ønsker ammepress men at jeg ønsker å amme. Tror nok ikke vi møter på noen som er slemme, men man hører jo mye rartHmm, jeg hadde ikke tenkt å skrive. Vet ikke hva jeg går til. Men har på en måte litt lyst, er så innmari redd for å møte noen som ikke er snille med meg.
Kan du skrive noe om hva du var redd for? Hvis du vil da.Skrev ett ønskebrev sist, syntes det var veldig greit. Da viste de med en gang hva jeg ville ha info om, hvor mye og hva som var ønske mitt gjennom fødsel. Skrev også om hva jeg var redd for og hva jeg ønsker av smertelindring eller hva jeg ikke ønsket.
Jeg også tenkte på det. Bare notere litt i forhold til smertelindring jeg ønsker sånn at jeg vet at jeg får det med en gang, og at jeg ikke ønsker ammepress men at jeg ønsker å amme. Tror nok ikke vi møter på noen som er slemme, men man hører jo mye rart