Har du tenkt på vogn?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Kine
  • Opprettet Opprettet
Har simo duo etter førstemann, men vi får se når det nærmer seg om vi bytter ut. Regner ikke med det, den er like fin enda selv om den er 4 år nå:)

Har tfk joggster twist med multi x bag etter førstemann.

Har emmaljunga etter nr 2. Kjøper kanskje nytt understell. Har sport, men det har vi ødelagt bremsene på så vil ha classik

Har Emmaljungavogn og et ekstra understell så satser på å bare få kjøpt en bagdel til. Ser flere selger dem for 500kr og da gjør vi heller det fremfor å kjøpe en ekstra kalesj siden de koster 2000 nye.

Har en emmaljunga og en bumbleride indie så her blir det ikke ny vogn! Tror det blir bumbleriden som blir junispirens vogn :)

Jeg har lyst på beemoo kombivogn premium, tror det var det den heter. Var veldig fin og hadde alt som jeg ønsker i en vogn :-) så ender nok opp med den kan jeg tenke ;)

Blir nok baby jogger elite! Står mellom den og bugaboo buffalo ;) baby jogger hadde vært perfekt om en hadde kunne snudd sportsdel, derfor jeg ikke helt har bestemt meg

Jeg skal ha Stokke trailz i black melange! :D (gråfarge)
Falt for den vogna i vinter, for den har absolutt alle de kvalifikasjonene jeg har satt som krav! :D

ImageUploadedByBV Forum1444852168.829497.jpg

Blir nok en emmaljunga city cross denne gang. Har en emmaljunga Edge duo til mini nå, veldig fornøyd med den, men har lyst på en som er hakket mindre:)

Blir nok baby jogger elite! Står mellom den og bugaboo buffalo ;) baby jogger hadde vært perfekt om en hadde kunne snudd sportsdel, derfor jeg ikke helt har bestemt meg

Disse to jeg å tror det kommer til å stå mellom. :)

Har sinnsykt lyst på bebe confort high trek med windoo bilsikringsbag, men den er selvfølgelig ikkje i salg i Skandinavia lenger så dersom svigers ikkje har veldig lyst til å kjøpe til meg i Tyrkia blir det vel til at eg arver simo duo vogna til søstera mi i bag perioden iallfall!

Enig med deg der :)

Tenker på og kjøpe en Emmaljunga på finn for den første sportsdel-tiden, og så bruke babyjogger igjen når barnet uansett skal sitte fremovervendt.

Bugaboo sin sportsdel synes jeg er veldig åpen og med lite plass, så liker ikke helt den. Ikke så lun og god til soving på senvinteren f.eks.

Har en emmaljunga etter første mann, kjøpte tfk joggster twist med bag brukt. Har bare brukt sportsdelen til nå, så det blir nok tfk vognen :) Veldig fornøyd med begge, men holder en knapp på tfk ;)

Enig med deg der :)

Tenker på og kjøpe en Emmaljunga på finn for den første sportsdel-tiden, og så bruke babyjogger igjen når barnet uansett skal sitte fremovervendt.

Bugaboo sin sportsdel synes jeg er veldig åpen og med lite plass, så liker ikke helt den. Ikke så lun og god til soving på senvinteren f.eks.
VITTIG!!! Tenker akkurat d samme! :) tenker og å bruke emma'n t sovevogn i barnehagen ;)

Back
Topp